Formació per a la direcció: Gestió de les comissions de titulació amb l’eina GOC

03/04/2023 | UFIE
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat

Presencial.

Dirigit a

Degans/es i directors/es de centre, coordinadors/es de qualitat de centre, vicedegans/es de graus, coordinadors/es de màster oficial, coordinadors/es dels programes de doctorat i coordinadors/es de seguiment de la qualitat dels graus.

Objectius

Conèixer en profunditat i de forma pràctica l’eina institucional de gestió de convocatòries d’òrgans col·legiats (GOC) per a poder utilitzar-la de forma generalitzada per a l'organització i gestió de les reunions de les Comissions de Titulació i Comissions de Qualitat de Centre, i les seues actes, en línia amb les bones pràctiques necessàries per aconseguir l'acreditació institucional dels centres.

Continguts

1. L'experiència de l'usuari de GOC.
2. Informació necessària prèvia a la creació de reunions.
3. Parametrització:
  3.1. Definició d'autoritzats.
  3.2 Definició de convidats.
  3.3 Definició de convidats que únicament poden consultar.
  3.4 Revisió del llistat de membres.
4. Flux d'una reunió:
  4.1. Procés de preparació d'una reunió:
    - Creació de la reunió.
    - Definició dels punts de l'ordre del dia.
    - Annexat de documentació als punts de l'ordre del dia.
    - Definició de convidats excepcionals.
    - Enviament de la convocatòria.
    - Generació de la fulla de signatures.
    - Enviament de comunicacions extra als membres de l'òrgan.
  4.2. Treball dels membres previ a la reunió:
    - Fitxa de la reunió.
    - Accés a l'acta provisional.
    - Declaració d'absències i suplències.
    - Delegació de vot.
    - Annexat i descàrrega de documentació.
    - Afegir comentaris als punts de l'ordre del dia.
    - Accés a totes les reunions en les quals m'han convocat.
    - Accés al cercador d'acords.
  4.3. Desenvolupament de la reunió:
    - Edició d'acords i deliberacions.
  4.4. Tancament de la reunió:
    - Pujada de la fulla de signatures.
    - Revisió d'acords.
    - Actualització de l'assistència.
    - Tancament de l'acta.
5. Consulta de reunions ja tancades.
6. Publicació a l'apartat d'actes de comissions de titulació de l'IGLU.

Durada

6 hores.

Participants

Màxim 35 persones.

Lloc

Aula d'informàtica MD1315AI (Facultat de Ciències de la Salut)

Calendari

8 i 11 de maig de 2023

Horari

de 9:30 a 12:30 hores

Professorat

Cristina Pauner Chulvi (Secretaria General) i Ricardo Borillo Doménech (Unitat d’Anàlisi i Desenvolupament TI)

Termini d'inscripció

Del 3 al 24 d'abril de 2023.

Certificats

El personal admès que haja assistit a les dos sessions presencials del curs, tindrà dret a que li siga expedit un certificat d'assistència.

Informació proporcionada per: Unitat de Formació i Innovació Educativa