Horari d'atenció al públic

26/12/2022 | SGDE
Compartir

Compartir

Facebook
Twitter
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Per a qualsevol dubte o pregunta caldrà enviar un correu electrònic, segons la temàtica de l’assumpte a: 

     paau@uji.esnegociat-grau@uji.esadm-master@uji.esbecas@uji.estitols@uji.esnegociat-reconeixements@uji.es.

 

Atenció presencial

S'atendrà de forma presencial aquells casos que no es puguen resoldre de forma telemàtica. Esta l'opció de cita prèvia o mitjançant el gestor de torns ubicat en el SGDE. S'atendran primer les cites sol·licitades per internet.

Cita prèvia mitjançant l'enllaç o el correu electrònic que es detalla a continuació:

   Negociat d'Accés (atenció en les taules 8 i 10).

   Negociat de Grau (atenció en les taules 2, 3, 4 i 5).

   Negociat de Beques  (atenció en les taules 9 i 11).

   Negociat de Reconeixements (reconeixementcitaprevia@uji.es)  (atenció en la taula 22).

   Negociat de Màster Universitari (mastercitaprevia@uji.es)  (atenció en les taules 16 i 17).

   Negociat de Títols (atenció en la taula 1).

 

Horari d'atenció presencial (aquest horari es pot veure modificat per necessitats del SGDE).

  • Matins: de 9:30 a 13:30 (consulta els dies d'atenció en cada Negociat).
  • Vesprada:  dimarts de 16:00 a 17:30 (excepte periodes no lectius i de l'1 de juny al 30 de setembre).

NOTES: 

 

Contacte

Edifici de Rectorat i Serveis Centrals. Campus del Riu Sec.
Av. de Vicent Sos Baynat, s/n
12071 Castelló de la Plana

Telèfon d'atenció al públic: 964 72 80 80

 

Informació proporcionada per: Servei de Gestió de la Docència i Estudiants