Ajudes per a cursos d'immersió en llengua anglesa per a titulats/ades en Màster en Professorat i Mestres

24/07/2023 | SGDE

El Ministeri d'Educació convoca, en règim de concurrència competitiva, fins a 315 ajudes per a seguir un curs d'immersió lingüística en anglès organitzat per la Universitat Internacional Menéndez Pelayo, a Santander, Conca, Sevilla o Tenerife.

REQUISITS:

• Per a les i els sol·licitants de  Grau de Maestro en qualsevol de les especialitats, haver finalitzat aquests estudis en algun dels següents cursos acadèmics: 2021/2022,2020/21o 2019/20.
  • Per a les i els sol·licitants amb titulació de Màster en Professorat d'Ensenyament Secundari Obligatori i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes, haver finalitzat aquests estudis en algun dels següents cursos acadèmics: 2021/22,2020/21 o 2019/20.
  • Tenir una nota mitjana en l'expedient acadèmic almenys a 7,50 i superior a la qual s'establisca com a nota de tall en funció del total d'ajudes a concedir

DURADA: una setmana de durada, entre el 18 de setembre i el 13 de novembre  2023 (data escomençament dels cursos).

DOTACIÓ: despeses d'ensenyament, material, manutenció i allotjament, encara que l'alumnat seleccionat ha d'abonar 100 € a l'empresa en concepte de reserva.

CONVOCA: Ministeri d'Educació i Formació Professional

ÚLTIMA CONVOCATÒRIA: