UJI
  • UJI
  • Serveis
  • SGDE

Sol·licitud de trasllat d'expedient amb estudis universitaris oficials de grau iniciats en una universitat espanyola

Taxes

Última modificació: 23/04/2019 | Font: SGDE

Pel reconeixement de crèdits s’ha d’abonar un 25% de l’import total de l’assignatura reconeguda.

En cas que sol·liciteu el canvi d'un grau cursat en l'UJI a un altre grau cursat en l'UJI adscrit a la mateixa branca de coneixement, no heu d’abonar les taxes de reconeixement de crèdits de caràcter bàsic. Aquesta exempció s’aplicarà per un únic canvi de titulació i en únic sentit, i no serà aplicable quan l’estudiant torne a la titulació en què es va matricular inicialment.

Informació proporcionada per: Servei de Gestió de la Docència i Estudiants