Clau de l'usuari corporatiu

04/05/2021 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Recuperar la contrasenya de l'usuari corporatiu

Si has oblidat la contrasenya o el nom d’usuari pots restablir-la en SSO - Punt únic d’entrada (Heu oblidat la clau d'accés? - Recuperar claus amb NIF i mòbil). Si aquest procediment no funciona pot ser que el número del teu telèfon mòbil no estiga correcte en la nostra base de dades. Posa't en contacte amb senior@uji.es i rectificarem les dades.

RECORDA: la contrasenya s’ha de canviar periòdicament per raons de seguretat. El sistema envia un missatge electrònic d’avís per a recordar-ho. Si no utilitzes el nom d’usuari i la contrasenya UJI, aquesta pot caducar. Cal que t'identifiques en alguna aplicació que necessite nom d’usuari i contrasenya de tant en tant per a comprovar que continua activa (p.e., «IGLU (Informació i gestió en línia)», «Correu electrònic», «Aula Virtual»).

 

Potser també tens dubtes en...

Canviar la contrasenya de l'usuari corporatiu

Es pot canviar la contrasenya en SSO - Punt únic d’entrada (Opcions de compte - Canvi de clau d'accés amb usuari i clau) o des de l’apartat «Personal - Identificació - Canvi de contrasenya» de l’eina IGLU (Informació i gestió en línia). En aquest procediment només es pot canviar la contrasenya si es recorda l'antiga.
 

Reactivar el compte corporatiu

Si ja formes part de Sènior UJI, pots recuperar el teu usuari corporatiu de quan eres personal en actiu i accedir a les teues dades personals, inscriure't a cursos i activitats de forma telemàtica, etc.

Tens dues opcions des de l'opció en http://sso.uji.es «Heu oblidat la clau d'accés?»:

  • Si recordes el NIF i el mòbil tal i com està registrat a la base de dades institucional, selecciona «Amb NIF i mòbil».
  • Si no recordes el NIF o el mòbil o el teu usuari, utilitza l'opció «No recorde cap dada».

Redirigir els missatges del compte corporatiu a un compte personal extern

La redirecció dels missatges electrònics que arriben al correu corporatiu (xxxx@uji.es) a un altre compte de correu (Hotmail, Yahoo, Gmail, etc.) s’ha de fer a través de la configuració del compte corporatiu de Gmail. Instruccions per a redirigir o anul·lar la redirecció del compte.

RECORDEU: la contrasenya s’ha de canviar periòdicament per raons de seguretat. El sistema envia un missatge electrònic d’avís per a recordar-ho. Si no utilitzeu el nom d’usuari i la contrasenya UJI, aquesta pot caducar. Cal que us identifiqueu en alguna aplicació que necessite nom d’usuari i contrasenya de tant en tant per a comprovar que continua activa (p.e., «IGLU (Informació i gestió en línia)», «Correu electrònic», «Aula Virtual»).

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions