Clau de l'usuari corporatiu

14/01/2025 | SCP
Compartir

Compartir

Linkedin
BlueSky
Facebook
Mastodon
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Recuperar la contrasenya de l'usuari corporatiu

Si heu oblidat la contrasenya o el nom d’usuari podeu restablir-la en SSO - Punt únic d’entrada amb qualsevol dels mecanismes que detallem a continuació. Si només necessiteu saber l'usuari corporatiu, podeu accedir amb certificat digital a l'apartat de comptes en IGLU i consultar el compte o comptes actius o consultar-nos. 

 

Amb certificat digital:
Si disposes de certificat digital pots canviar la clau en 'Opcions del compte --> Canvi de la clau d'accés --> Amb certificat'
En qualsevol altre cas:
Existeix un mecanisme de petició i resolució manual. Haureu d'accedir a 'Opcions del compte --> Recuperar claus --> No recorde cap dada

 

Si aquests procediments no funcionen pot ser que el número del vostre telèfon mòbil no estiga correcte en la nostra base de dades. Poseu-vos en contacte amb Sènior UJI i us canviarem les dades o us ajudarem amb el procés.


NOTA: la contrasenya s’ha de canviar periòdicament per raons de seguretat. El sistema envia un correu electrònic d’avís per recordar-ho. Si no utilitzeu el nom d’usuari i la contrasenya  aquesta pot caducar. Cal que us identifiqueu en alguna aplicació que necessite nom d’usuari i contrasenya de tant en tant per a comprovar que continua activa (p.e., «IGLU (Informació i gestió en línia)», «Correu electrònic», «Aula virtual»).

 

Doble Verificació

L'UJI utilitza a més un sistema de seguretat mitjançant doble factor d’autenticació que pot fer que, a banda de la clau d'accés, també necessiteu introduir un codi. Els codis de verificació es poden obtindre, cada vegada que accediu, a través d'una app (com Google Authenticator o similar), del vostre telèfon mòbil o d'una adreça de correu electrònic alternativa. 
 

 

Potser també tens dubtes en...

Canviar la contrasenya de l'usuari corporatiu

Es pot canviar la contrasenya en SSO - Punt únic d’entrada (Opcions de compte - Canvi de clau d'accés amb usuari i clau) o des de l’apartat «Personal - Identificació - Canvi de contrasenya» de l’eina IGLU (Informació i gestió en línia). En aquest procediment només es pot canviar la contrasenya si es recorda l'antiga.
 

Reactivar el compte corporatiu

Si ja formes part de Sènior UJI, pots recuperar el teu usuari corporatiu de quan eres personal en actiu i accedir a les teues dades personals, inscriure't a cursos i activitats de forma telemàtica, etc.

Tens dues opcions des de l'opció en http://sso.uji.es «Heu oblidat la clau d'accés?»:

  • Si recordes el NIF i el mòbil tal i com està registrat a la base de dades institucional, selecciona «Amb NIF i mòbil».
  • Si no recordes el NIF o el mòbil o el teu usuari, utilitza l'opció «No recorde cap dada».

Redirigir els missatges del compte corporatiu a un compte personal extern

La redirecció dels missatges electrònics que arriben al correu corporatiu (xxxx@uji.es) a un altre compte de correu (Hotmail, Yahoo, Gmail, etc.) s’ha de fer a través de la configuració del compte corporatiu de Gmail. Instruccions per a redirigir o anul·lar la redirecció del compte.

RECORDEU: la contrasenya s’ha de canviar periòdicament per raons de seguretat. El sistema envia un missatge electrònic d’avís per a recordar-ho. Si no utilitzeu el nom d’usuari i la contrasenya UJI, aquesta pot caducar. Cal que us identifiqueu en alguna aplicació que necessite nom d’usuari i contrasenya de tant en tant per a comprovar que continua activa (p.e., «IGLU (Informació i gestió en línia)», «Correu electrònic», «Aula Virtual»).

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions