Personal investigador pel projecte A-WEAR

22/01/2019 | OPI

El projecte A-WEAR és un doctorat conjunt finançat per la Comissió Europea a través del programa Marie Skłodowska -Curie Actions que possibilita la posada en marxa de xarxes de formació innovadores. Aquest Doctorat Europeu conjunt permet a les cinc universitats participants formar a un total del quinze estudiants de doctorat de tot el món que seran seleccionats per la seua excel·lència perquè realitzen el seu doctorat sota la temàtica «Aplicacions amb dispositius Wearables amb restriccions de privacitat».

L'UJI seleccionarà i acollirà tres estudiants seleccionats per l'UJI que treballaran i investigaran conjuntament amb els membres del grup d'investigació en Tecnologies Geospacials (GEOTEC) fins a finals de 2022, a més de participar al llarg de tres anys en activitats formatives organitzades en les altres universitats participants. Les línies d'investigació ofertes en l'UJI són:

ESR5. Cloud Platform for context-adaptive positioning and localization on wearable devices. Doctorat conjunt amb Tampere University (Finlàndia)

ESR6. Collaborative techniques for infrastructureless Indoor Positioning Systems. Doctorat conjunt amb Tampere University (Finlàndia)

ESR7. Urban Mobility: balancing usefulness and privacy. Doctorat conjunt amb Brno University of Technology (República Txeca)

El procés de sol·licituds està obert fins al 28 de febrer.

Informació del projecte: https://euraxess.ec.europa.eu/jobs/364125

Correus de contacte: jtorres@uji.es  (Joaquín Torres) o huerta@uji.es (Joaquín Huerta)

A-WEAR està finançat per la Comissió Europea dins de les accions Marie Sklodowska-Curie, Xarxes de Formació Internacional (ITN), Doctorats Europeus Conjuntes (EJD) englobades en el programa d'investigació en innovació Horizon H2020 (acord No. 813278). El període de vigència d'aquest projecte comprèn des de gener de 2019 fins al 31 de desembre de 2022.