Jornada: «Finançament públic per a empreses innovadores»

16/01/2024 | Fundació General de l'UJI

25 de gener de 2024

Acte

Títol

«Finançament públic per a empreses innovadores»

Sala multiusos de l'edifici Espaitec 2

9 a 11.30 hores

Entitat

Espaitec, Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I

Breu descripció

Espaitec, Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I, organitza una jornada a fi d'informar les empreses de la província sobre les ajudes públiques disponibles per a finançar iniciatives innovadores l'any 2024. Participaran entitats com el Centre per al Desenvolupament Tecnològic Industrial (CDTI), l'Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE), l'Agència Estatal d'Investigació (AEI) i la Direcció General de Fons Europeus i Sector Públic de la Generalitat Valenciana per a abordar els fons Next Generation. A més, es comptarà amb la intervenció de diverses empreses de la província de Castelló, que compartiran la seua experiència en l'obtenció d'aquestes ajudes públiques amb exemples pràctics. La inscripció prèvia a la jornada és obligatòria.

Informació proporcionada per: Fundació General de la Universitat Jaume I