Jornada: «Innotransfer: Bateries, un repte a resoldre en el procés de descarbonització»

21/04/2023 | Fundació General de l'UJI

27 d'abril de 2023

Acte

Jornada

Títol

«Innotransfer: Bateries, un repte a resoldre en el procés de descarbonització»

Sala Multiusos de l'edifici Espaitec 2

9.30 a 12 hores

Entitat

Espaitec, Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I

Breu descripció

La jornada Innotransfer dedicada a l'emmagatzematge d'energia com factor clau en la descarbonització industrial, concretament en les possibilitats de les bateries per a facilitar la reducció, eliminació i neutralització d'emissions de CO₂, reptes empresarials que identificats pels Comités Estratègics d'Innovació Especialitzats (CEIE) de l’Agència Valenciana de la Innovació (AVI). Durant la sessió es definiran propostes concretes de desenvolupament a fi de, des de la investigació, la innovació i la transferència de coneixement, oferir respostes a cadascun dels desafiaments identificats. Finalment s'obrirà un espai per a networking entre les empreses i els grups d'investigació asistentes. La jornada està organitzada per Espaitec, Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I, promoguda per la Xarxa de Parcs Científics Valencians (repCV), amb la col·laboració de l'Agència Valenciana de la Innovació (AVI). La inscripció prèvia és obligatòria i les places seran assignades per rigorós ordre d'inscripció.

Informació proporcionada per: Fundació General de la Universitat Jaume I