Màster Universitari en Investigació en Cervell i Conducta

13/12/2023 | AlumniSAUJI
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir
Recurs d'imatge lorena-rosello index

Lorena Roselló Jiménez

«El màster no sols ensenya les tècniques que s'utilitzen en els laboratoris, sinó que també està enfocat a fer divulgació científica i a com comunicar els teus resultats. A més, permet cursar 15 hores en els diferents laboratoris de la universitat, la qual cosa obri les portes a conèixer els diversos grups d'investigació que hi ha en l'UJI»

Recurs d'imatge andrea-martinez index

Andrea Martínez Verdú

«El màster és multidisciplinari, ja que abasta tota la neurociència, i és internacional, el que permet fer la teua tesi doctoral a Espanya o a l'estranger. Totes les assignatures que vaig cursar m'han ajudat en la meua trajectòria tant en l'àmbit teòric com en l'àmbit pràctic»

Recurs d'imatge lidon-marin index

Lidón Marín Marín

«Recomane el màster a qualsevol persona que vulga adquirir experiència en el món de la investigació amb professorat de molta qualitat i amb una àmplia varietat de pràctiques i línies d'investigació»

Paula Matas Navarro paula-matas index

Paula Matas Navarro

«El màster ha sigut fonamental per a desenvolupar els experiments de la meua tesi doctoral, en la qual tractem de veure com les coses que ens passen en els primers moments de la vida afectaran tant el nostre cervell com la nostra conducta»

Julia Lara Gutiérrez Arroyo Julia-Gutierrez index

Julia Lara Gutiérrez Arroyo

«Recomanaria aquest màster perquè al no ser tan teòric i estar molt ben enfocat en el sentit pràctic i metodològic, et permet sentir-te més funcional quan entres en un laboratori»

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI
Recurs d'imatge accio elsnostresalumni2000x400

Volem saber de vosaltres! Conteu-nos com va ser el vostre pas per la Universitat Jaume I.