Activació del doble factor d'autenticació en el compte corporatiu de la Universitat

14/10/2022 | AlumniSAUJI

Us informem que comença el desplegament del nou sistema de seguretat mitjançant doble factor d’autenticació per als membres AlumniSAUJI.

Aquest sistema, a més de ser obligatori per a les administracions públiques, permet tindre una major seguretat a l’hora d’utilitzar les aplicacions i serveis de l’UJI, ja que dificulta que algú suplante la vostra identitat o robe les credencials d’accés.

Us recordem que els codis de verificació es poden obtindre, cada vegada que accediu, a través de:

• una app (com Google Authenticator o similar)
  • en el vostre telèfon mòbil
  • en un missatge a una adreça de correu alternatiu

També podeu generar un llistat de codis, imprimir-lo i guardar el llistat per a aplicar el codi corresponent cada cop que accediu.

Us recomanem que proveu aquest nou sistema en els llocs habituals on accediu als serveis UJI (equips personals, dispositius mòbils, etc.). Així podreu confirmar realment el seu funcionament en els casos d’ús quotidians.

Si teniu dubtes, poseu-vos en contacte amb el Centre d'Atenció a l'Usuari (cau.uji.es) o telefoneu al 964 38 7400. Disposeu d'un manual d'ús detallat en Autenticació amb doble factor  que us recomanem llegiu detingudament, de manera que us familiaritzeu amb ell.

Contrasenya contrasenya index

Usuari corporatiu i contrasenya

Genera l'usuari o recupera fàcilment la teua clau

El meu perfil perfil index