Ser antic alumne és sentir-te part d’un col·lectiu en constant evolució i creixement Jordi Montañana, alumni del Grau en Comunicació Audiovisual

15/05/2018 | AlumniSAUJI

Jordi Montañana (Benetússer, 1988) és alumni de Comunicació Audiovisual (2011-2015). La seua trajectòria professional dins de l’audiovisual s’ha centrat en la producció i realització en cinema (curtmetratges) i documental, encara que també ha treballat com a operador de càmera de RTVE. Entre els projectes en els quals ha participat trobem curtmetratges de realitzadors i realitzadores valencianes i, en especial, el curtmetratge Un lugar, escrit i dirigit per Iván Fernández de Córdoba. En aquest treball, el qual ha assolit més de 100 seleccions i més de 30 premis, Jordi era cap de producció.

A més a més, des de fa dos anys compagina la producció audiovisual amb el treball com a tècnic audiovisual al Laboratori de Comunicació de l’UJI.

Per què l’UJI?
L’atzar va fer que l’UJI fos la Universitat on vaig poder entrar dins de totes les opcions que hi tenia.

Quin és el descobriment més interessant que has fet a Castelló?
La ciutat i la seua gent són molt acollidores.

Per què Comunicació Audiovisual?
Jo venia de la Formació Professional i volia seguir formant-me i Comunicació Audiovisual era la carrera que volia fer i m’ajudava a ampliar els meus coneixements al voltant de l’estudi de la imatge.

Una paraula que defineix a l’estudiantat de Comunicació Audiovisual enfront de la resta d’estudiants i estudiantes?
Competitius i multidisciplinaris.

Una assignatura que et va marcar?
Models de Representació Cinematogràfica.

Un professor o professora difícil d’oblidar?
Vicente J. Benet.

Un espai de l’UJI?
El Paranimf per a gaudir del cinema i el Laboratori de Comunicació (LabCom).

Una paraula per a descriure l’UJI?
Joventut.

Què creus que ha aportat l’UJI a la teua vida?
Moltes amistats docents i professionals.

Què significa ser antic alumne d’aquesta Universitat?
Sentir-te part d’un col·lectiu en constant evolució i creixement.

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI