L'UJI acollirà el 10è Congrés de l'Associació Ibèrica d'Endocrinologia Comparada

12/06/2015 | IUPA

El Comitè Organitzador del 10º Congrés de l'Associació Ibèrica d'Endocrinologia Comparada (AIEC), pertanyent a l'Institut d'Aqüicultura Torre de la Sal i a la Universitat Jaume I de Castelló, juntament amb el President de l'AIEC tenen el plaer de convidar a tots els membres de l'Associació i a tots els científics interessats en aquesta disciplina a participar en el 10é Congrés de l'AIEC.
El Congrés tindrà la seua seu a Castelló i se celebrarà entre els dies 23 i 25 de setembre de 2015, en la Universitat Jaume I de Castelló. Les sessions científiques es desenvoluparan en el Centre de Postgrau.

Per a mes informació: 10é Congrés de l'Associació Ibèrica d'Endocrinologia Comparada

Informació proporcionada per: Institut Universitari de Plaguicides i Aigües