Webinar Aula Z&S: «Estat actual i perspectives del sector Sun Care»

18/06/2021 | SCP

Data: 4 de març de 2021
Acte: seminari en línia
Títol: «Estat actual i perspectives del sector Sun Care»
Hora: 11 hores
Entitat: Aula Zschimmer & Schwarz de Química Sostenible y Circular
Inscripció: www.zschimmer-schwarz.es

El 5 de març Z&S School durà a terme el webinar "Estat actual i perspectives del sector Sun Care". Comptarà amb Patricia Gisbert, Doctora Industrial en Nanotecnologia per la Universitat Rovira i Virgili i l'empresa biomèdica Medcom Advance, Màster Internacional a la Univertsitat de Paris-Sud a França i la Universitat Adam Mickiewicz de Poznan a Polònia. És llicenciada en Química per la Universitat de València. Actualment és Innovation Manager en el Beauty Cluster, associació de mes de 200 empreses del sector de la cosmètica, perfumeria i cura personal.

Para assistir necessites emplenar este formulari i connectar-te uns minuts abans que comnence l'event a l'enllaç que farem aplegar al teu correu.