Càtedres i Aules de la Universitat Jaume I

Les Aules i Càtedres d'Empresa de la Universitat Jaume I es conceben com un mecanisme innovador d'interacció cooperativa entre la Universitat i les empreses, fundacions, associacions, administracions públiques i altres entitats públiques o privades, en àmbits específics de mutu interès. Des d'aquest punt de vista les Càtedres i Aules represantan una aliança estratègica entre l'UJI i una empresa o institució a través de la qual l'entitat externa col·labora en activitats i projectes universitaris en l'àmbit de la docència, la innovació, la divulgació i la investigació. [Llegir mes]

Per mes informació Reglament de Mecenatge i Càtedres

Per coneixer les activitats Cathedra. Butlletí de Càtedres i Aules d'Empresa.

Notícies Veure'n més
Recurs d'imatge catedra-smart-ports index

Càtedra Smart Ports

Amb aquesta nova càtedra, la primera que es crea a Espanya en l'àmbit de ports intel·ligents, l'UJI i l'Autoritat Portuària promouran a través de la investigació, la formació i la divulgació una transformació digital estratègica que faça més efectius els processos i serveis portuaris.

Recurs d'imatge catedra-sinistres-viaris index

Càtedra de Coordinació en Sinistres Viaris

La Universitat Jaume I i l'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències han posat en marxa la Càtedra de Coordinació en Sinistres Viaris com a espai cooperatiu i d'innovació per a millorar la resposta davant aquests tipus de successos.

Recurs d'imatge catedra-cohesio-innovacio-territorial index

Nova Càtedra de Cohesió i Innovació Territorial

La rectora de la Universitat Jaume I, Eva Alcón, i el president de la Diputació de Castelló, José Martí, han signat un conveni per a la creació de la Càtedra de Cohesió i Innovació Territorial amb l’objectiu de fomentar la docència, la investigació i la difusió del coneixement i la innovació en l’àmbit de la cohesió territorial de la província de Castelló.

Veure'n més
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions