Les Aules i Càtedres d'Empresa de la Universitat Jaume I es conceben com un mecanisme innovador d'interacció cooperativa entre la Universitat i les empreses, fundacions, associacions, administracions públiques i altres entitats públiques o privades, en àmbits específics de mutu interès. Des d'aquest punt de vista les Càtedres i Aules represantan una aliança estratègica entre l'UJI i una empresa o institució a través de la qual l'entitat externa col·labora en activitats i projectes universitaris en l'àmbit de la docència, la innovació, la divulgació i la investigació. [Llegir mes]

Per mes informació Reglament de Mecenatge i Càtedres

Per coneixer les activitats Cathedra. Butlletí de Càtedres i Aules d'Empresa.

Notícies Veure'n més
Cátedra Alcora reunió Conselleria Sanitat  catedra-alcora-sanitat index

La Càtedra L'Alcora i Sanitat impulsen projectes de música activa

La directora de la Càtedra, Ana M. Vernia, s'ha reunit amb el director general d'informació sanitària, qualitat i avaluació, Juan Manuel Beltrán, per a presentar-li les accions i activitats de la Cátedra, especialment el projecte MUSAS que s'implementa a l'Hospital de la Magdalena a Castelló de la Plana.

Recurs d'imatge catedra-rtve-dones-investigacio index

Dia Internacional de la Dona i la Xiqueta en la Ciència

La directora de la Càtedra RTVE – UJI Teresa Sorolla ha participat en la taula redona Dones i investigació.

Recurs d'imatge catedra-investigacio-musical index

Conferència Càtedra L'Alcora d'Investigació Musical

La directora de la Càtedra L'Alcora d'Investigació Musical i Qualitat de Vida de la Universitat Jaume I, Ana M. Vernia, va impartir el passat 5 de febrer una conferència sobre la importància de la música per a la millora de la qualitat de vida.

Veure'n més

mecenatge@uji.es