Webinar: Rehabilitació i prefabricació per a una arquitectura circular

19/10/2021 | SCP

Data: 20 d'octubre de 2021
Acte: Webinar Càtedra Arquitectura Circular
Títol: “Rehabilitació i prefabricació per a una arquitectura circular”
Hora: 17.00 h
Entitat: Càtedra d'Arquitectura Circular (Universitat Jaume I i Conselleria d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica)
Inscripció: https://uji-es.zoom.us/webinar/register/WN_RXCP07hkQu2lEdbAN6hl-w

El 20 d'octubre de 2021 tindrà lloc el Seminari en línia “Rehabilitació i prefabricació per a una arquitectura circular”, segona sessió dins del cicle de 3 Jornades organitzades per la Càtedra Arquitectura Circular, en els mesos de setembre, octubre i novembre de 2021.

En aquest cas s'abordarà el tema de la rehabilitació, de les noves maneres de construir i de la industrialització com a estratègies per a aconseguir la transició ecològica del sector de l'edificació.

El programa desenvolupat durant la jornada es mostra a continuació:

17.00  L'onada de rehabilitació a Europa i Espanya i el seu paper en la transició energètica.
Belinda López Mesa – Professora de la Universitat de Saragossa
Directora de la Càtedra Zaragoza Habitatge

17.35  L'arquitectura Circular. Una nova manera de construir.
José Luís Santa Isabel de Castro – Enginyer de Camins Canals i Ports. President de la Federació de Constructors per a les Administracions Públiques de la Comunitat Valenciana.

18:10  Arquitectura Circular basada en evidències científiques: Green nest house.
Mauro Manca - Circular Economy Architect and Sustainability Entrepreneurship Energreen Design

18.45 Taula redona i finalització de la jornada