Exposició-taller: Arquitectura Circular per a una Ciutat Feliç

Títol: Arquitectura Circular per a una Ciutat Feliç
Lloc: Àgora Universitat Jaume I
Hora: 10-14 h
Entitat: Càtedra d'Arquitectura Circular (Universitat Jaume I i Conselleria d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica).

En el marc de les accions desenvolupades per la Càtedra d'Arquitectura Circular, el pròxim 13 d'octubre de 2021 tindrà lloc l'exposició-taller “Arquitectura Circular per a una Ciutat Feliç”.

Aquest esdeveniment forma part de la iniciativa "Ciutat Feliç", de l'artista de Castelló Rafa Gallen, que va iniciar la seua activitat en 2018 i que s'ha anat desenvolupant amb el suport de diferents universitats, administracions, empreses, associacions i particulars, en diferents llocs i ocasions .

En aquesta ocasió es muntarà l'exposició en l'àgora de la Universitat Jaume I, utilitzant el seu element més representatiu, una caseta de fusta. A través d'aquest element, els assistents i visitants podran participar aportant la seua visió sobre el concepte de Ciutat Feliç i la seua relació amb l'arquitectura circular.

Aquesta exposició servirà com a mitjà de difusió als ciutadans del concepte d'Arquitectura Circular, entesa des de la seua perspectiva més social, aconseguint ciutats més justes i inclusives, on les persones gaudisquen amb qualitat de vida. Així la ciutadania, des d'una visió diversa i plural, somia, imagina i construeix una idea de ciutat per a satisfer a tots els seus conciutadans. Amb això ens endinsem en una Arquitectura al servei de la Societat.