SCP

Data: D'octubre de 2022 a febrer de 2023
Acte: Cicle de formació per a aprendre intel·ligència artificial aplicada a projectes socials
Títol: SaturdaysAI
Hora: 70h distribuïdes en 14 sessions (de 9.00 a 14:00h)
Entitat: Càtedra Cuatroochenta d'Intel·ligència Artificial, Salut i Benestar

La intel·ligència artificial pot ajudar-nos a desenvolupar solucions dirigides a millorar la qualitat de vida de les persones. Alguns dels problemes socials on ja s'estan aplicant aquestes tècniques són el canvi climàtic, la crisi migratòria o la detecció de malalties físiques i mentals. Saturdays AI és una iniciativa creada amb la missió de fer que la formació en intel·ligència artificial siga accessible a tothom. Enguany arriba a Castelló la segona edició d'aquest programa impulsat per segon any consecutiu la Càtedra Cuatroochenta d'Intel·ligència Artificial, Salut i Benestar de l'UJI.
En el curs Saturdays AI aprendràs a aplicar la intel·ligència artificial a projectes amb impacte social. El cicle consta de catorze sessions, que se celebraran els dissabtes entre els mesos d'octubre i febrer a la Universitat Jaume I. L'alumnat treballarà de manera col·laborativa i pràctica, seguint el mètode d'aprenentatge learning-by-doing. Durant les sis primeres sessions, es resoldran diversos reptes per a aprendre tècniques de machine learning de manera pràctica. En la segona part del programa, amb l'ajuda de persones mentores, en grups reduïts i de manera col·laborativa, es començaran a idear i desenvolupar projectes socials. I, en l'última sessió del curs, se celebrarà una presentació de les iniciatives desenvolupades on assistiran com a convidades diferents empreses del sector.
El curs Compte amb 30 places i el cost és de 200 euros. Les inscripcions ja estan obertes i des de Saturdays AI existeixen beques i descomptes dirigides a l'estudiantat de l'UJI. Les persones INTERESSADES pots demanar informació a través de super web.