Càtedra Cuatroochenta d'Intel·ligència Artificial, Salut i Benestar

SCP

Gmail

La Càtedra Cuatroochenta d'Intel·ligència Artificial, Salut i Benestar, creada al juny de 2021, té com a objectius generals la promoció de la docència, la investigació, el desenvolupament i la innovació a l'àmbit de la tecnologia al servei de la salut de les persones.

Revista d'Actualitat de la Càtedra

Activitats

La proposta de la «Càtedra Cuatroochenta d'Intel·ligència Artificial, Salut i Benestar» neix de l'interès comú de l'empresa Solucions Cuatroochenta i de la Universitat Jaume I per millorar la salut, el benestar i la qualitat de vida de les persones a través de l'aplicació de les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (TIC).
En particular l'ús de tècniques d'Intel·ligència Artificial (IA) es considera una peça fonamental per proporcionar noves solucions amb les que fomentar la salut de les persones a través de nous productes i serveis.

Direcció de la Càtedra

Oscar Belmonte Fernández

Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics

oscar.belmonte@uji.es

Antonio Caballer Miedes

Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia

caballer@uji.es

catedracuatroochenta@uji.es

Entitat patrocinadora

Cuatroochenta és una empresa tecnològica especialitzada en desenvolupar i implantar solucions digitals cloud i ciberseguretat per millorar el rendiment de les organitzacions líder a Espanya i Llatinoamèrica. El seu objectiu és contribuir a minimitzar la distància entre el que els seus clients fan i el que són capaços de fer.

La companyia s'ha convertit en un soci tecnològic solvent per a escometre la transformació digital amb les solucions més potents de gestió i ciberseguretat. Un servei omnicanal que s'adapta a les necessitats de cada organització amb la filosofia de posar la tecnologia a l'servei de les persones des que va néixer el 2011 al Parc Científic, Tecnològic i Empresarial de la Universitat Jaume I, Espaitec.

Els productes i serveis de Cuatroochenta compten amb més de 9 milions de persones usuàries a través de 1.200 clients en 21 països. Des d'octubre de 2020 Cuatroochenta cotitza a BME Growth com a empresa en expansió amb el codi 480S, el que garanteix elevats estàndards de transparència i governança.

L'oferta de Cuatroochenta es caracteritza per aportar un alt valor afegit gràcies a l'especialització, la implicació de l'equip i la col·laboració real amb el client, un nivell tècnic i de disseny avançat, fiabilitat i experiència. Els seus resultats més destacats es donen en la millora de l'experiència de l'consumidor o usuari, optimització de processos, reducció de costos i millora de l'eficiència en sectors com la mobilitat, salut, facility services & management, retail, bancari, industrial, turisme, educatiu i cultural.

Una forma de treballar i una tipologia de serveis que connecten amb tot tipus d'organitzacions, grans i petites, però especialment amb les empreses familiars que aposten per transformar digitalment, a causa de l'empatia del seu equip format per 200 persones, amb oficines a Castelló ( seu central), Barcelona, ​​Burgos, Madrid, Bogotà, Panamà, Santo Domingo, Santiago de Xile i Costa Rica.

Cuatroochenta ha mantingut sempre una estreta vinculació amb l'UJI, on es van graduar els seus dos socis fundadors i més de l'90% de l'equip de la seva seu central. Entre les seves col·laboracions destaquen Mit4, projecte educatiu innovador en els graus en Enginyeria Informàtica, Disseny i Desenvolupament de Videojocs i Matemàtica Computacional que va rebre el premi SISTEDES; Hackathon Castelló, trobada anual de programadors que acull la universitat impulsat per l'associació d'empreses tecnològiques Xarxatec; o el projecte de RRI "Cap a una innovació responsable: els parcs científics com a motor de canvi" de la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de l'UJI en col·laboració amb Espaitec.

Et pot interessar:
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions