La participació en els CADU, avantsala dels Campionats d'Espanya Universitaris, ha sigut de 164 atletes participants, 107 homes i 57 dones

17/04/2024 | SE

La Universitat Jaume I ha culminat la seua participació en els Campionats Autonòmics d'Esport Universitari (CADU) celebrats entre febrer i abril amb un gran nombre de medalles gràcies al talent i esforç dels seus esportistes.

Enguany la participació en els CADU, avantsala dels Campionats d'Espanya Universitaris, ha sigut de 164 atletes participants, 107 homes i 57 dones, que han participat en els 27 campionats que han organitzat enguany les universitats valencianes. Les modalitats d'esports individuals que componen el CADU inclouen atletisme, natació, judo, karate, taekwondo, golf, esgrima, escalada, camp a través, i escacs, entre altres.
En les modalitats d'atletisme i natació, les més llorejades, els estudiants de la Universitat Jaume I es van destacar notablement en els CADU. En atletisme, figures com Ainhoa Gimeno, Alejandra Saborit i Francisco Manrique es van emportar medalles d'or, contribuint significativament al medallero de l'UJI. D'altra banda, en natació, Miguel Campos i Rosa Martínez van ser excel·lents, tots dos obtenint múltiples medalles d'or cadascun, la qual cosa reflecteix el seu alt nivell.

Així l'atletisme va aportar 16 medalles i la natació també va mostrar resultats impressionants, amb 23 medalles. En total, l'UJI va aconseguir 64 medalles, 27 d'or, 18 de plata i 19 de bronze, demostrant la capacitat i el nivell dels seus esportistes en aquestes competicions.

Amb aquests resultats, l'UJI no sols celebra el seu èxit en l'àmbit esportiu, sinó també enforteix la seua imatge com un centre d'excel·lència en l'esport universitari, promovent els valors d'esforç i superació que són essencials per al desenvolupament integral dels seus estudiants. Aquest triomf en els CADU és un testimoniatge del dur treball i la dedicació de tota la comunitat universitària.

Finalment, destacar el paper de la Generalitat Valenciana, a través de la seua Vicepresidència primera i Conselleria de Cultura i Esport, que un any més ha jugat un paper crucial en aquests èxits en continuar el seu patrocini dels CADU. Aquest suport ha sigut fonamental per al desenvolupament de les capacitats esportives dels estudiants de la Comunitat Valenciana i ha permès que els esdeveniments organitzats per les universitats s'hagen desenvolupat de manera satisfactòria.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports