L'UJI torna a organitzar el CADU d'atletisme en les seues pistes després de la renovació del tartan

25/03/2024 | SE

La Universitat Jaume I (UJI) ha sigut l'escenari del Campionat d'Atletisme del CADU, tornant a organitzar en les seues instal·lacions esportives este campionat després de la recent renovació de la seua pista d'atletisme. Este canvi ha proporcionat un espai òptim perquè els 372 atletes, provinents de les huit universitats valencianes, demostraren el seu talent i esforç en una competició vibrant i molt renyida en la majoria de les proves.

La Universitat de València (UVEG) es va alçar amb el primer lloc en el podi, seguida de prop per la Universitat Politècnica de València (UPV) i la Universitat d'Alacant (UA), que van ocupar el segon i tercer lloc respectivament. Els trofeus van ser lliurats el dissabte com a colofó del campionat per M. Carmen Pastor, vicerectora d'Estudiantat i Vida Saludable; VicenteCervera; vicerector d'Infraestructures i Sostenibilitat; i Carlos Hernando, director del Servei d'Esports. Els vicerectors van donar d'esta manera secunde institucional a la competició i van felicitar els guanyadors, agraint a tots els participants la seua dedicació i esperit esportiu.

La competició que comprenia 40 proves, es va realitzar en dos jornades una de divendres vesprada i una altra en el matí del dissabte entregant-se un total de 112 medalles. El medaller ho va encapçalar la UVEG amb un total de 29 medalles (9 ors,13 plates i 7 bronzes) seguida de l'UJI amb 16 (8 ors, 4 plates i 4 bronzes) i en tercer lloc la UPV amb 15 medalles (7 ors, 4 plates i 4 de bronze). Este esdeveniment no sols va servir per a fomentar l'atletisme universitari, sinó també per a demostrar el compromís de les universitats valencianes amb l'esport, l'educació i la promoció d'un estil de vida saludable.

En este marc de celebració esportiva, no podem deixar d'agrair a la GVA, a través de la seua Vicepresidència Primera i  Conselleria de Cultura i Esport, el suport del qual és clau per a l'èxit d'este i la resta de campionats autonòmics d'esports universitaris (CADU).

Més informació i fotos

Informació proporcionada per: Servei d'Esports