Viu la temporada d'esquí amb la setmana blanca a Ordino Arcalís

22/12/2022 | SE

El Servei d’Esports organitza un viatge a la neu a Ordino Arcalís  per al mes de març coincidint amb les festes de Magdalena, concretament del 12 al 17 de març de 2023.

Aquest viatge inclourà per a les persones inscrites el transport en autobús, 5 dies de forfet de pistes, 5 dies de mitja pensió en l'hotel Tulip Inn Andorra Delfos, 5 dies de menjar en pistes, 5 dies de classes (3 hores diàries), assegurança de viatge, assegurança d’esquí o de snowboard.

Els preus, depenent de la vinculació amb la Universitat, varien entre els 600 € per a la comunitat universitària de la Jaume I i els AlumniSAUJI Premium i els 620 € per als altres col·lectius.

El període d’inscripció comença el dia 22 de desembre de 2022 per a la comunitat universitària de l'UJI i AlumniSAUJI Premium  i la resta de vinculacions ho faran des del 10 de gener de 2023.

Per a aquelles persones que s’inscriguen la reunió informativa serà el dimecres 8 de març de 2023 a les 13.00 hores al pavelló poliesportiu UJI.

Cartell

Inscripcions a les oficines del Servei d'Esports

Informació proporcionada per: Servei d'Esports