Comunicat Servei d'Esports davant la nova resolució del 19 de gener de 2021, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública

16/02/2021 | SE

D'acord amb la nova Resolució del 19 de gener de 2021 (*ampliada per la RESOLUCIÓ de 29 de gener de 2021 i pel DECRET 5/2021, de 12 de febrer) , de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, per la qual s'acorda noves mesures addicionals en la Comunitat Valenciana, com a conseqüència de la situació de crisi sanitària ocasionada per la Covid-19, relacionem les mesures que afecten les instal·lacions esportives de la Universitat Jaume I de Castelló:

INSTAL·LACIONS

Totes les instal·lacions esportives de la Universitat Jaume I romandran tancades al públic des del dia 21 de gener, dijous, i fins al dia 1* de març, ambdós inclosos.

ACTIVITATS AMB PROFESSORAT

Les activitats esportives es paralitzen des del dia 21 de gener, dijous, i fins al dia 1* de març, ambdós inclosos. Aquestes activitats es recuperaran amb posterioritat.

COMPETICIONS

Les competicions esportives i entrenaments del CADU se suspenen des del dia 21 de gener, dijous, i fins al dia 1* de març, ambdós inclosos.

Aquestes mesures, tal com indica la resolució romandran vigents fins al dia 1* de març de 2021.( Segons RESOLUCIÓ de 29 de gener de 2021 i DECRET 5/2021, de 12 de febrer )

Informació proporcionada per: Servei d'Esports