La selecció d'atletisme de l'UJI aconsegueix 24 medalles en el Campionat Autonòmic d’Esport Universitari Els atletes de l’UJI han pujat al pòdium un total de 24 vegades per a recollir 10 medalles d'or, 7 d'argent i 7 de bronze

15/04/2019 | SE

La Universitat Jaume I ha aconseguit un total de 24 medalles en el Campionat Autonòmic d'Esport Universitari (CADU) que ha tingut lloc els dies 12 i 13 d'abril de 2019 a les pistes d'atletisme de l'UJI i en el qual han participat set universitats de la Comunitat Valenciana.

La delegació de l'UJI va pujar al pòdium 24 vegades per a recollir 10 ors, 7 argents i 7 bronzes. Els guanyadors i guanyadores de les medalles d'or van ser Osarumen Odeh Odeh (martell), Miguel Ángel Carvajal Sorlí (perxa), Alexis Sastre Arnau (triple salt), Antonio Garrido Calcerrada (martell), Andrea Cabré Carceller (5.000 m marxa), Laura Odeni (Triple salt), Claudia Conte (javelina) Alex Daniel Sfirleaz (pes)  i l'equip masculí de 4 x 100 metres llisos i de 4 x400 metres. Els argents van recaure en José Carlos Torró Belda (martell), Amanda Latorre Marí (200 m), Elena Cruceta Salas (400 m), Jorge Davila (pes), Nuria arcos (triple salt), Oksana ferentsyk (javelina) i l'equip de 4x100 metres i, per últim, els guanyadors i guanyadores dels bronzes van ser Marc Carbó Feliu (200 m), Alex Daniel Sfirleaz (disc), Augusto Solsona Palazón (martell), Maia Ibáñez Vilar (400 m), Claudia Conte Martínez (llargada), Jorge Dávila López (javelina) i Laura Migallón Aliaga (pes).

Els atletes de l'UJI han demostrat així que estan a punt per tal de competir en els Campionats d'Espanya Universitaris (CEU) que organitzarà la Universitat Jaume I del 3 al 5 de maig de 2019. Aquest campionat també ha servit a l'organització com a prova perquè els prop de 500 atletes que participaran en la modalitat d'atletisme en els Campionats d'Espanya Universitaris tinguen les millors garanties per a la seua participació.

Resultats

Fotografies: Joan Estruch