Els estudiants Aitor Cuadros, Claudia Conte i Sergio Arambul són guardonats pel projecte FER

11/04/2019 | SE

La Fundació Trinidad Alfonso ha presentat dimarts 9 d'abril de 2019 la setena edició del projecte FER (Foment d'Esportistes amb Reptes), una iniciativa destinada a donar suport, impulsar i promocionar els esportistes de la Comunitat Valenciana.

L'esdeveniment ha comptat amb la presència de personalitats del món de l'esport valencià i espanyol. Entre d'altres, Jordi Bertomeu (director executiu de l'Eurolliga de bàsquet); presidents de federacions espanyoles com Jesús Carballo (gimnàstica), Raúl Chapado (atletisme) o Francisco Blázquez (handbol); Fernando Roig (president del Villarreal CF); Quico Català (president del Levante UD), i els ja habituals en aquest acte representants del València Basket Club, Paco Raga i Vicente Solá.

Durant l'acte es van lliurar els premis Uniesport als esportistes amb millors expedients acadèmics de les set universitats de la Comunitat Valenciana. El lliurament d'aquests reconeixements va anar a càrrec de Fernando Roig i Trini Roig. Es van lliurar dos premis per cadascuna de les universitats, i a més, es va reconèixer també els dos millors estudiants esportistes de tota la Comunitat Valenciana. Els premis estan dotats amb 600 euros als 14 millors estudiants i dos premis especials de 1.200 € als dos esportistes amb millor expedient acadèmic.

Per la Universitat Jaume I, van replegar els premis els estudiants Claudia Conte (atletisme), del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes, i Sergio Arambul (judo) del Grau en Enginyeria Elèctrica. Com a millor estudiant esportista de tota la Comunitat Valencia, el premi ha recaigut en Aitor Cuadros (atletisme) del Grau en Medicina.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports