El programa Treball Saludable arranca amb èxit a l'UJI Les sessions, de caràcter gratuït, es desenvolupen als diferents centres del campus i consisteixen en exercicis d’estirament i tonificació

05/03/2019 | SE

Després de complir el primer mes de vida, el Programa de Treball Saludable, que pretén millorar la salut de la comunitat universitària per mitjà d'estiraments i gimnàstica suau per millorar la postura corporal, ha arribat a més de 400 participants.

Per nombre de participants, Rectorat ha sigut el lloc preferit per fer els estiraments amb més de 100 participants els 4 dies que s'han fet al febrer, seguit de prop per l'Escola i la Biblioteca, amb 75 i 68 participants respectivament. Pel que fa als participants, cal destacar que les dones han sigut molt més actives a l'hora de realitzar els exercicis amb 390 dones participants per només 55 homes.

Aquest programa, impulsat pel Vicerectorat de Campus i Vida Saludable, el Servei d'Esports i UJI hàbitat saludable, el qual es realitzarà fins al mes de juny, està apropant els estiraments als llocs de treball i estudi de la comunitat universitària en dos horaris, el primer de 8 a 8.30 hores al matí en els rebedors de les facultats i Escola i el segon d'11 a 11.30 hores en Biblioteca, Rectorat, Edifici d'Investigació II i Escola de Doctorat.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports