Aitor Cuadros Lozano obté la medalla de bronze en l'autonòmic universitari de trail Amb aquesta medalla, la Universitat Jaume I ja suma nou als Campionats Autonòmics d'Esport Universitari

23/01/2018 | SE

L'estudiant del Grau en Medicina Aitor Cuadros Lozano va guanyar la medalla de bronze en el campionat autonòmic universitari de trail organitzat per la Universitat de València (UV) el diumenge 21 de gener.

La carrera que va disputar Aitor Cuadros Lozano era el Trail 3 pics de Vilamarxant, amb la resta de representants de les universitats valencianes. Cuadros va acabar amb una extraordinària tercera posició amb un temps de 1:02:07.

Cal destacar també la participació de Bernat Mateu Escrig estudiant del Grau en Medicina amb un temps de 1:05:12 i d’Eloy Ripollés Cuartero, estudiant del Grau en Mestre d'Educació Primària amb un temps de 1:10:32. Tots tres es van classificar entre els 13 primers de la competició.

Amb aquesta medalla, la Universitat Jaume I ja en suma nou als Campionats Autonòmics d'Esport Universitari (CADU).

L'UJI organitzarà els campionats d'atletisme, ekiden, camp a través i taekwondo.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports