SUSPÉS: Instructor/a de ioga (semipresencial)

31/05/2021 | SE

Data d'inici: 22 de maig de 2021
Títol: Instructor/a de ioga
Impartit per: Beatriz González i Antonio Sánchez
Lloc: pavelló poliesportiu de l'UJI
Horari: de 9.30 a 13.30 hores
Organització: Servei d'Esports, Universitat Jaume I i Apta Vital Sport
Certificat: certificat emès per l'empresa Apta Vital Sport

IMPORTANT: Al tractar-se d'un curs semipresencial es recomana començar la part en línia abans d'iniciar  la part pràctica. Més informació: https://aptavs.com/cursos-de-monitor-online/monitor-yoga-online

Breu descripció: El ioga és una disciplina d’exercici físic que avui en dia la practiquen persones de totes les edats i creences. S'endinsen en la meditació i respiració. Durant el curs aprendràs el procés de construcció d’una sessió de asanes perquè la pràctica resulte variada, efectiva i segura per a tots. Seguirem l’esquema de diferents escoles actuals com la del ioga dinàmic, l’estil més gimnàstic, i d’altres fórmules més clàssiques, perquè dins d’un nou i actual estil únic pugues adaptar la pràctica a qualsevol persona.

Més informació Temari Inscripció

Informació proporcionada per: Servei d'Esports