Taller de Curses d’orientació en la natura. Part I: Tècniques bàsiques d’orientació (Convalidable per 0,5 ECTS)

15/03/2019 | SE

Data: 8 i 9 de febrer de 2019
Títol: «Taller de Curses d’orientació en la natura. Part I: Tècniques bàsiques d’orientació»
Impartit per:  José Manuel Portolés, Arturo Rodríguez, Fernando Blázquez, Blanca Blázquez, Juan Clausell i Eduardo Morelló
Lloc: Pavelló poliesportiu de l'UJI i Pinar del Grau de Castelló
Horari: Divendres 8 de 17 a 21h i dissabte 9 de febrer 09:00  a 15:00 hores
Entitat: Servei d'Esports, Universitat Jaume I

Breu descripció: Les curses d’orientació són una modalitat esportiva en la qual l’objectiu és realitzar un recorregut en el menor temps possible, passant per una sèrie ordenada de punts de control amb l’ajuda d’un mapa i una brúixola. Els punts no són coneguts a priori i és el corredor o la corredora qui ha de descobrir com arribar-hi.  Amb aquest taller es dota als assistents dels coneixements i continguts necessaris per a poder practicar i concloure amb èxit una carrera d’orientació, rogaines, etc., així com la seua aplicació a altres activitats en la natura com el senderisme, raids d’aventura i altres activitats que es desenvolupen en el medi natural. Aquest curs també dóna els coneixements per a poder participar amb èxit en el CADU (Campionat autonòmic d’esport universitari) d’orientació. A més les curses d’orientació apareixen al currículum de secundària, per el que es donen els coneixements que seran útils als professors de secundària.

RESULTATS ENQUESTES DE SATISFACCIÓ USUARIS I USUÀRIES

Més informació Temari Inscripció