Cursos del segon semestre 2014-2015

09/01/2017 | SE

Recurs d'imatge bateig_busseig index

Bateig de busseig en piscina

Presa de contacte amb el món del busseig. Promoció puntual de l’esport del busseig autònom amb intervencions hiperbàriques a poca profunditat.

Recurs d'imatge 3-accidents_gym index

Maneig dels accidents durant l'entrenament en sala de fitnes

Introducció i generalitats. Lesions esportives dels membres superiors. Lesions esportives dels membres inferiors. Mesures preventives.

Recurs d'imatge busseig_1e index

Curs de busseig d'una estrella

Promoció del busseig autònom esportiu mitjançant el Servei d’Esports de la Universitat Jaume I, amb la intenció de facilitar a les persones interessades amb inquietuds en aquest tema un primer contacte amb aquest món i de donar-los també la possibilitat d’accedir a una formació contínua, basada en el pla de formació de l’Escola Nacional de Busseig Autònom Esportiu (ENBAD).

Recurs d'imatge lesions_i_emocions index

Relació entre les lesions i les emocions

Amb la influència actual de l’activitat física en la societat, hi ha un nombre creixent de lesions derivades d’una activitat inadequada, i del ritme al qual es viu (estrès, obligacions...). Veurem aquestes lesions des de la seua part física i estructural, i des de la part menys tractada, que és l’emoció. Es donaran unes nocions (eina bàsica) per a poder evitar, tractar i recuperar millor les lesions.

Recurs d'imatge halterofilia_sergi index

Taller de treball amb pes lliure i iniciació a la halterofilia

Aquest curs pretén donar a conèixer els aspectes fonamentals al voltant del treball amb pes lliure dins de l’entrenament de la força.

Recurs d'imatge hiit index

Curs d’instructor de funcional Training, HIIT i Cross Fitness

L’entrenament funcional és un nou mètode d’entrenament que ens permet entrenar i desenvolupar programes d’exercici amb la utilització dels conceptes d’anatomia funcional d’una manera pràctica, seguint els principis bàsics de l’entrenament i la biomecànica i treballant les diferents cadenes musculars.

Recurs d'imatge nutricio index

Taller de nutrició esportiva: aspectes pràctics bàsics

El curs consta de dues parts, en la primera es fa una revisió de tots aquells grups d’aliments que han d’estar presents en una dieta perquè aquesta aporte la quantitat i la proporció adequada d’aliments que asseguren un estatus nutricional adequat per a la pràctica esportiva. A la segona, el contingut és eminentment de conceptes nutricionals, més que dietètics, i es detallen aspectes relacionats amb la pràctica i el rendiment esportiu. El curs també tracta temes d’interès com ara la utilització de substàncies ergogèniques o la importància d’una adequada composició corporal.

Recurs d'imatge bici-escola index

Taller d’aplicació didàctica de la bicicleta a l’escola . SUSPÈS

Preparar el professorat d’Educació Física per poder portar la bicicleta a l’escola, ja siga des de l’àmbit extraescolar, complementari a través de jornades fins a la seua aplicació en les nostres classes d’educació física a través d’unitats didàctiques.

Recurs d'imatge nordic-walking index

Taller de Nordic Walking (Tècnica ALFA 247)

Es tracta d’un taller d’iniciació al Nordic Walkig (marxa nòrdica), on s’explicaran els coneixements bàsics de la tècnica Alfa 247 en 7 passos, i tot això amb exercicis pràctics d’assimilació perquè les persones assistents es vagen adaptant pas a pas a una tècnica correcta, gaudint en un entorn agradable i en bona companyia

Recurs d'imatge gps-btt index

Curs navegació GPS (smartphone) aplicada a la bicicleta tot terreny per sendes. SUSPÈS

Breu introducció al món del GPS i específicament a la seua funció com a assistent en l’orientació i la navegació, que inclourà la terminologia específica; també aquí es tracta la configuració bàsica del GPS veient els valors més adequats a l’activitat de la bicicleta tot terreny per sendes.

Recurs d'imatge moto_dakar index

SUSPÈS. Taller de conducció de motos de trail

Conèixer les tècniques bàsiques del treball d’un pilot de motos amb experiència al Dakar per mig de classes pràctiques magistrals. També es tractaran temes de logística necessària per a participar amb ral•lis (llibre de ruta, roba tècnica, etc.).

Informació proporcionada per: Servei d'Esports