Sara Martí de Veses guanya el XV Certamen de Creació Jove València Crea 2014 en la modalitat de disseny gràfic

15/02/2015 | SCP

• Certamen Valencia Crea 2014 valencia-crea valencia-crea-2014

D'esquerra a dreta: Elia Moliner, Enrique Cerdá i Sara Martí. | FOTO: VOX UJI

Sara Martí de Veses, graduada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Jaume I i màster en Arts Gràfiques per la Universitat Politècnica de València, es va alçar amb el premi nacional en la modalitat de disseny gràfic del XV Certamen de Creació Jove València Crea 2014. El projecte, presentat a títol col·lectiu amb Elia Moliner i Enrique Cerdà, portava com a títol «W?» i tenia com a objectiu recuperar i donar una «nova vida» a una sèrie de fotografies recopilades en rastres i tendes d'antiguitats.

El projecte editorial «W?» consistia a l'elaboració d'un paquet de llibres en blanc que tingueren com a portada cadascuna de les fotografies recopilades al costat d'una breu frase. Aquest paquet s'enviaria a persones que volgueren col·laborar amb el projecte, que tindrien com a labor redactar una història en aquests llibres a partir del que els suggerira la imatge i la frase. Finalment, aquest material es recopilaria de nou per a l'elaboració d'un llibre on s'arreplegarien les fotografies al costat de les noves històries.

El Certamen de Creació Jove València Crea té com a objecte el reconeixement i la difusió d'obres de joves artistes, tant dins de la ciutat de València com a nivell nacional, en 15 categories: curt, videoart, còmic, fotografia, moda infantil, moda d'adults, arquitectura, música, comunicació corporativa, disseny interactiu en la xarxa, disseny gràfic, disseny d'interiors, disseny de producte, disseny gastronòmic i pop-rock.