El rector de l'UJI visita el certamen Cevisama 2015

16/02/2015 | SCP

• Cevisama cevisama Cevisama2015-08

Visita de la comitiva de la Universitat Jaume I a l'estand de NUDE. | FOTO: A. PRADAS

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, va visitar el certamen Cevisama 2015 que es va celebrar del 9 a 13 de febrer al recinte de Fira de València. En la seua visita, Climent va estar acompanyat per Agustín Escardino, director honorífic de l'Institut Universitari de Tecnologia Ceràmica; el vicerector d’Investigació i Doctorat, Antonio Barba; el director de l'ITC, Vicente Sanz; i José Castellano, president de l'Associació de Recerca de les Indústries Ceràmiques (AICE).

La comitiva de la Universitat Jaume I va visitar l'exposició Trans/Hitos 2015, l'estand de l'Institut de Tecnologia Ceràmica de la UJI i l'estand de NUDE, la Fira Hàbitat València, en el qual els alumnes del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes de l’UJI van presentar les seues propostes en el camp del disseny de productes en el sector de l'habitat. Climent es va reunir amb els estudiants i la vicedirectora del grau, Julia Galán.

Presentacions de la Càtedra d'Innovació Ceràmica «Ciutat de Vila-real»

La Càtedra d'Innovació Ceràmica «Ciutat de Vila-real» de l’UJI va presentar a Cevisama el projecte Ecoart per al desenvolupament de ceràmica fotovoltaica de baix cost. El projecte compta amb el finançament del Ministeri d'Economia i Competitivitat, a través de la línia Retos Colaboración, i serà desenvolupat per la càtedra vila-realenca, l'Institut d'Investigació en Energia de Catalunya i les empreses Torrecid, Invest Plasma, FAE i Camacho Recycling. Així mateix, la Càtedra va presentar Destaca 2015, la fira científica, tecnològica i d'innovació que organitza juntament amb l’Ajuntament de Vila-real i que se celebrarà del 16 al 21 de novembre de 2015.