L’UJI ofereix nous serveis bancaris i de restauració a l’Àgora

15/09/2014 | SCP

•  serveis-agora santander
  •  serveis-agora restaurante-agora

Dalt: Inauguració de la nova oficina de Banco Santander. Baix: Nou Restaurant de l'Àgora. | FOTO: ÀLEX PÉREZ

La Universitat Jaume I compta des d’aquest mes de setembre amb nous serveis de restauració i bancaris. D’una banda, el Restaurant de l’Àgora, que ha sigut adjudicat per un període de tres anys, ha obert les seues portes amb una completa oferta de menús amb preus des de 10 euros.

Així mateix, a l’Àgora universitària està ubicada la nova oficina de Banco Santander que abans oferia els seus serveis a la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques. A l’acte d’inauguració de l’oficina, que es va celebrar el passat 10 de setembre, van assistir el rector de l'UJI, Vicent Climent; acompanyat pel gerent, Andrés Marzal, i els vicerectors, Pablo Aibar, Inmaculada Fortanet, Francisco López, Miguel Ángel Moliner, Antonio Barba, Pilar García i Isabel García. Per part de Banco Santander hi van assistir Antonio Valldecabres, director territorial; José M. García de los Ríos, director de convenis; Paula Roncero, directora de l'oficina; María Fayos, gerent de Banca Institucional, i Javier Galán, director del Canal d'Oficines Universitàries.