Quatre alumnes i dos professors de l’UJI treballen en el projecte intensiu europeu Hèrcules 2014 a la ciutat italiana de Pavia

25/07/2014 | SCP

Els alumnes del Grau d’Arquitectura Tècnica de la Universitat Jaume I Roberto Verdoy Sánchez, Wilman V. Meneses Orbe, Darius M. Casabona Gazol i Óscar Gijón Peñarroja i els professors Joaquín Martínez Moya i José Teodoro Garfella han participat del 13 al 26 de juliol en el projecte intensiu europeu Hèrcules 2014 d’expressió gràfica arquitectónica que s’ha desenvolupat a la ciutat italiana de Pavia.

La Universitat pública de Castelló ha participat com a sòcia en el projecte «HERCULES drawing as communication tool of students of architecture/engineers from European Universities» que prèviament ha tingut lloc en Gliwice i Opole, a Polònia. En aquesta segona edició han participat almenys 12 professors tutors i 60 alumnes de 6 universitats I 5 països (Itàlia, Espanya, Polònia, Finlàndia i Dinamarca).