475 estudiants s’examinen a l’UJI en la convocatòria extraordinària de les PAU

08/07/2014 | SCP

•  matricula-pau Selecitividad_DLL038_mw

Els resultats de les proves es publicaran el 16 de juliol. Els estudiants inscrits en les PAU podran fer la preinscripció del 8 al 14 de juliol. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

Un total de 475 estudiants de secundària dels centres de la província de Castelló han realitzat les proves d’accés a la universitat (PAU) en la convocatòria extraordinària.

La prova ha inclòs dues fases: una general, que permet accedir a la universitat als estudiants de batxillerat i té una validesa indefinida, i una fase específica voluntària, a la qual podien presentar-se tant estudiants de batxillerat com de cicles formatius, amb una validesa de només 2 anys.

En la fase general s’han realitzat cinc exàmens (castellà, valencià, idioma estranger, història o filosofia, i una assignatura de la modalitat), cadascun dels quals durava 1 hora i 30 minuts i es puntua de zero a 10, amb dos decimals.

En la fase específica hi havia un màxim de quatre exàmens, a elegir entre les assignatures de la modalitat, les hagen cursades o no, sense repetir l’elegida en la fase general. Es considera superada cada matèria si la nota és igual o superior a 5 i serveix per a millorar la nota d’accés als estudis universitaris.

Un total de 30 alumnes han realitzat la fase general i 39 la fase específica, mentre que 406 alumnes han fet les dues fases.

Els resultats d’aquestes proves es publicaran el 16 de juliol. Els estudiants inscrits en les PAU podran fer la preinscripció del 8 al 14 de juliol.