L’UJI ofereix 76 places per a pràctiques a Europa i països d'ultramar

25/09/2013 | SCP

• Pràctiques Erasmus Leonardo erasmus-leonardo erasmus-leonardo

La jornada informativa, organitzada per l'Oficina d'Inserció Professional i Estades en Pràctiques, va tenir una gran afluència de públic. | FOTO: ÀLEX PÉREZ

La Universitat Jaume I ofereix un total de 76 places per a la realització de pràctiques laborals a l'estranger durant el curs 2013/2014 mitjançant els programes de mobilitat Erasmus Pràctiques i Leonardo da Vinci. La convocatòria de tots dos programes estarà oberta fins al 8 d'octubre de 2013.

El programa Erasmus Pràctiques està dirigit a estudiantat, inclòs el de postgrau, que ha de fer pràctiques externes curriculars en el curs 2013/2014. Per a aquest programa l’UJI convoca 40 places. Per al programa Leonardo da Vinci, dirigit a titulats recents de 2011 i anys posteriors, s'ofereixen 36 places. Els països on l’estudiantat de la Universitat Jaume I podrà realitzar la seua estada en pràctiques són Islàndia, Noruega, Liechtenstein, Turquia, Croàcia, Suïssa i països d'ultramar.

Per tal d’informar l’estudiantat, l'Oficina d'Inserció Professional i Estades en Pràctiques va organitzar el passat 24 de setembre una sessió informativa sobre ambdós programes de mobilitat que va tindre una gran afluència de públic.

Convocatòries i tota la documentació necessària en http://www.uji.es/serveis/oipep.