22/02/2024 | ESTCE

Data:  21 de febrer de 2024
Acte: Primera xarrada del cicle de conferències “TechnoCharlas”
Lloc:  on-line (emesa en directe al aula TD1302FR de l’ESTCE): https://meet.google.com/thn-xpqb-bcn
Hora: 11 hores. La xerrada serà de 45-60 min + ~30 min de debat obert.

Entitat: Proposta conjunta ESTCE/Estudiantat

L'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals de la Universitat Jaume I de Castelló ha organitzat per al segon semestre del curs 2023-2024 el cicle de conferències “TechnoCharlas” el tema principal de les quals ronda al voltant de l'emprenedoria, de la divulgació científica i l'activació de la comunitat universitària.

És una proposta conjunta ESTCE/Estudiantat per a fomentar el creixement acadèmic de cada estudiant i el seu desenvolupament creatiu.

Aquesta primera xarrada anirà a carrec d'Anna Cejudo que parlarà de "Emprendimiento femenino en el área tecnológica"

Sobre el ponent: destacada emprenedora i figura rellevant en el camp de la Intel·ligència Artificial. Al costat de la seua parella, Pau García-Milà, ha creat Zeve, el primer robot dissenyat per a sostindre converses, actuant com un guia educatiu personalitzat.

L'assistència completa al cicle de TechnoCharlas convalida per 0,5 crèdits d'estudis per a l'estudiantat de grau.

Més informació a:  Technocharlas (uji.es)