31/01/2023 | ESTCE

Data: del 26 de gener al 16 de febrer
Acte: cicle de conferències “TechnoCharlas”
Lloc: aula magna de l'ESTCE (https://meet.google.com/kgq-ymgx-ose)
Hora: 11.00 hores

Entitat: Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals. Universitat Jaume I.
L'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals de la Universitat Jaume I de Castelló ha organitzat per al segon semestre del curs 2022-2023 el cicle de conferències “TechnoCharlas” el tema principal de les quals ronda al voltant de l'emprenedoria, de la divulgació científica i l'activació de la comunitat universitària.

És una proposta conjunta ESTCE/Estudiantat per a fomentar el creixement acadèmic de cada estudiant i el seu desenvolupament creatiu.
Les xarrades que es desenvolupen en línia, també es retransmetran en directe des de l'aula magna.

Programa de Conferències
Data Tema Ponent