28/02/2022 | ESTCE

Gmail

S’ha de presentar una sol·licitud d’inscripció al Registre General de la Universitat Jaume I, adreçada a la Secretaria de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, identificant el títol del Concurs: “El gust d’investigar”, i s’ha d’inscriure el grup abans de l'1 de juny de 2022. Aquesta inscripció es farà via telemàtica a la següent pàgina web:

Registre electrònic de la Universitat Jaume I

El registre electrònic és molt senzill si ets membre de la UJI. Si no ets membre de la Universitat, hi ha diverses opcions:

• una manera és identificar-se amb un certificat digital o amb el sistema @Clave.
  • si no es disposa de certificat digital, ni tampoc estàs registrat al programa @Clave, pots enregistrar un compte amb el DNI. Aquesta opció apareix sota del títol Opcions (Mireu la imatge següent).
  • si teniu algun problema envia'ns un correu a: elgustdinvestigar@uji.es amb assumpte "El gust d'investigar 2022"

En la instància heu de incloure la següent informació: Nom complet i NIF de l'alumnat que forma el grup, Nom complet i NIF del professorat tutor, Títol del treball, i a més a més heu d' adjuntar el treball (article i pòster). Aquest treball ha de contindre:

• Una memòria del treball de recerca en format digital (pdf) amb una extensió màxima de 30 pàgines. La memòria constarà d'un únic arxiu PDF i pot estar escrita en castellà, valencià o anglés.
  • Un pòster presentat en un únic arxiu PDF. La seva estructura ve definida per les bases i la plantilla especificada a aquesta web oficial del concurs. El pòster pot estar escrit en castellà, valencià o anglés.