La inscripció per als membres de la Universitat Jaume I podrà realitzar-se mitjançant el web http://inscripcio.uji.es/ . Una volta autentificat amb el vostre compte i usuari, heu de entrar en Vicerectorat d’Estudis-Jornades i punxar en la VI Jornada nacional sobre estudis universitaris i II Taller d’innovació educativa, a continuació omplir tots els camps necessaris.
Per a inscripcions de membres externs de la Universitat Jaume I podeu entrar dins de la següent adreça inscripció jneu i omplir tots els camps demanats.
La inscripció ordinària podrà realitzar-se des del 04 de maig de 2017 fins al 22 de setembre de 2017. El període extraordinari serà fins al 3 de novembre de 2017.
La tarifa d'inscripció inclou assistència a les jornades, menjars, pausa-cafè i documentació. També quedarà inclòs el sopar institucional que se celebrarà el dia 9 de novembre de 2017.
Els preus segons el perfil són els següents:
Període ordinari (fins al 22 de setembre):
Període extraordinari (fins al 3 de novembre):
El pagament de la inscripció es farà preferentment mitjançant targeta bancària mitjançant l'aplicació d'inscripció i d'un sistema de TPV Virtual.
En cas de necessitar realitzar el pagament mitjançant un altre sistema de pagament, necessitar justificant de pagament o factura o qualsevol consulta contactar amb la Secretaria de la Jornada als telèfons 964 72 94 54 / 964 72 94 56 o per correu electrònic jneu@uji.es.
*Nota: els estudiants inscrits de fora de la Universitat Jaume I hauran de presentar un justificant acreditant aquesta condició ( per exemple una còpia de matrícula, certificat acadèmic,…)
Informació de contacte:
Secretaria de la Jornada
Tlf. 964 72 94 54/ 964 72 94 56
Correu electrònic: jneu@uji.es
Unitat Tècnica d'Harmonització, Vicerectorat d'Estudis
Edif. Rectorat/ Campus del Riu Sec
Avda. Sos Baynat, sn, 12071 Castelló de la Plana