La política de reconeixement del patrocini i mecenatge de la UJI estableix l'atorgament de diverses distincions que reconeguen l'aportació realitzada per persones i entitats, i que aquestes puguen utilitzar en la seua comunicació com un instrument d'imatge corporativa.
Amb la finalitat d'aconseguir la màxima visibilitat mediàtica, la UJI atorga un segell de reconeixement específic per a cadascuna de les entitats patrocinadores, el qual pot ser utilitzat per les organitzacions que ho reben amb finalitats de promoció corporativa.
Les entitats patrocinadores i els patrocinadors estratègics entren a formar part del Cercle de Patrocini de la UJI que els atorga uns avantatges i reconeixements específics en funció de la col·laboració realitzada.
Periòdicament se celebra l'Acte de reconeixement a patrocinadors de la UJI amb l'objectiu de fer un reconeixement públic a les persones i entitats que estan col·laborant habitualment amb la Universitat. En aquest acte es fa lliurament d'un objecte de reconeixement, un guardó, diferent en funció de la categoria dins del Programa.
A més de les accions de reconeixement, el Programa preveu unes contraprestacions específiques segons les categories de patrocinador:
Entitat col·laboradora
Entitat patrocinadora
Patrocinadors estratègic
Aportacions econòmiques o en espècie inferiors als 6000 euros anuals
Se li ofereixen les següents contraprestacions:
En imatge:
- Signatura pública de l'acord de col·laboració
- Aparició de la marca del patrocinador en totes les accions de comunicació i difusió dels projectes patrocinat
- Notícies publicades en els mitjans propis de la Universitat (Butlletí VOX UJI, VOX UJI Ràdio, pantalles de televisió, portal web, etc.)
- Notes de premsa i notícies aparegudes en els mitjans socials
Tangibles (econòmiques o en espècies)
- Beneficis fiscals en funció del tipus de conveni de col·laboració realitzat
- Recepció del Butlletí Nexus sobre informació periòdica de la relació entre la UJI, empreses i institucions
De participació:
- Invitació a l'Acte de reconeixement a entitats col·laboradores de l'UJI
- Invitació a altres activitats realitzades per la Universitat que puguen ser d'interès per al col·laborador
Aportacions superiors als 6000 euros anuals i inferiors als 60.000
En imatge:
- Segell de Reconeixement com a Entitat Patrocinadora de la UJI
- Signatura pública de l'acord de col·laboració
- Rueda de premsa conjunta per a difondre l'acord de patrocini o mecenatge
- Publicació de l'acord en el butlletí Nexus
- Associació de la imatge del patrocinador amb la de la Universitat
- Aparició de la marca del patrocinador en totes les accions de comunicació i difusió dels projectes patrocinats
- Notícies publicades en els mitjans propis de la Universitat (Butlletí VOX UJI, VOX UJI Rèdio, pantalles de televisió, portal web, etc.)
- Notes de premsa i notícies aparegudes en els mitjans social
- Reconeixement exprés en el butlletí VOX UJI com a entitat patrocinadora i reportatge
- Esment en la Memòria Anual de l'UJI com a Entitat Patrocinadora
Tangibles (econòmiques o en espècie):
- Beneficis fiscals en funció del tipus de conveni de col·laboració realitzat
- Recepció del Butlletí Nexus sobre informació periòdica de relació entre la UJI, empreses i institucions
- Recepció gratuïta de publicacions corporatives de la Universitat
- Cessió puntual de salons de conferències, sales de reunions o aules de la Universitat, segons disponibilitat
- Bonificació del 50% en les tarifes publicitàries de tots els suports i espais publicitaris de l'UJI
De participació:
- Invitació a l'Acte de reconeixement a patrocinadors de la UJI. Lliurament de guardó “Entitat Patrocinadora”
- Invitació als actes institucionals i acadèmics de la Universitat
- Invitació a altres activitats realitzades per la Universitat que puguen ser d'interès per al patrocinador
Col·labora en la realització de projectes de gran importància per a la Universitat Jaume I i/o realitza aportacions econòmiques o en espècie superiors als 60.000 euros anuals
En imatge:
- Segell de Reconeixement com a Patrocinador Estratègic de la UJI
- Signatura pública de l'acord de col·laboració
- Rueda de premsa conjunta per a difondre l'acord de patrocini o mecenatge
- Publicació de l'acord en el butlletí Nexus
- Associació de la imatge del patrocinador amb la de la Universitat
- Realització d'un Pla específic de comunicació Patrocinador – UJI:
- Aparició de la marca del patrocinador en totes les accions de comunicació i difusió dels projectes patrocinats
- Difusió del patrocini de projectes en els mitjans propis de la Universitat (Butlletí VOX UJI, VOX UJI Radie, pantalles de televisió, Portal web, etc.)
- Notes de premsa periòdiques i seguiment en els mitjans social
- Reconeixement exprés en el Butlletí VOX UJI com a patrocinador estratègic i reportatge
- Esment en la Memòria Anual de la UJI com a Patrocinador Estratègic
Tangibles (econòmiques o en espècie):
- Beneficis fiscals en funció del tipus de conveni de col·laboració realitzat
- Recepció del Butlletí Nexus sobre informació periòdica de relació entre la UJI, empreses i institucions
- Recepció gratuïta de publicacions corporatives de la Universitat
- Cessió puntual de salons de conferències, sales de reunions o aules de la Universitat, segons disponibilitat
- Bonificació del 50% en les tarifes publicitàries de tots els suports i espais publicitaris de l'UJI
De participació:
- Invitació a l'Acte de reconeixement a patrocinadors de la UJI. Lliurament de guardó «Patrocinador Estratègic»
- Invitació als actes institucionals i acadèmics de la Universitat
- Invitació a altres activitats realitzades per la Universitat que puguen ser d'interès per al patrocinador