Jornada informativa: «Desenvolupament de capacitats en l'àmbit de l'educació superior» 13 de febrer de 2023

15/02/2023 | OPEI

El Vicerectorat de Relacions Internacionals organitza el dilluns 13 de febrer, de 9.30 a 12.30 la Jornada informativa de les accions de Desenvolupament de capacitats en l'àmbit de la educació superior (CBHE en les seues sigles en anglés).

Aquests projectes que pertanyen al programa Erasmus+ de la Unió Europea tenen com a principal objectiu afavorir la cooperació entre institucions d'educació superior. Són especialment adequats per a construir xarxes de col·laboració entre universitats europees d'altres regions (Amèrica, Àfrica, Àsia, Oceania) per a promoure la transferència de bones pràctiques, modernització i desenvolupament en institucions de tercers països.

La jornada informativa es desenvolupa en la sala de graus de la Facultat de Ciències de la Salut (MD0111FR) amb el següent programa:

• Presentació de la iniciativa Erasmus+ CBHE.
  • Claus per a preparar una proposta exitosa.
  • Presentació de casos d'èxit.
  • Escriptura del formulari de sol·licitud, seccions, exemples pràctics.

Presentació

Informació proporcionada per: Oficina de Projectes Europeus i Internacionals