Coordinació:
Dep. d'Administració d'Empreses i Màrqueting
Nombre de doctors: 2
Àrees d'aplicació:
El principal objectiu que guia la investigació d’INNOCREA és l’anàlisi de les estratègies que faciliten la creació de noves empreses. Aquest objectiu s’ha traduït en publicacions al voltant de la internacionalització de les noves empreses (born global) i, més recentment, en línies d’investigació que inclouen la formació de la intenció emprenedora, l’educació en emprenedoria i l’ús de la intel·ligència artificial en la decisió de ser emprenedor, l’emprenedoria sostenible o la dels usuaris de xarxes socials. Així mateix, aquesta investigació s’ha materialitzat en el desenvolupament d’una metodologia àgil que permet donar suport als emprenedors i emprenedores, ajudant-los a construir una oportunitat de negoci i a crear la seua pròpia empresa. L’èxit d’aquesta metodologia s’observa en la taxa d’èxit de les empreses de nova creació en què membres de l’INNOCREA han col·laborat.
Membres
Direcció |
---|
Personal investigador doctor | Dedicació al grup |
---|---|
100 % |
Personal investigador en Formació | Dedicació al grup |
---|---|
100 % |
Línies d'investigació
Projectes
Organisme | Codi | Títol | Inici | Fi |
---|
Publicacions i Tesis
Articles en revistes
María Ripollés Meliá, Andreu Blesa Pérez.
MANAGEMENT RESEARCH REVIEW ; Num. 1 Vol. 45 pp. 65-85. (2022). ISSN: 2040-8269
Critical capabilities for widening international new ventures geographical scope Article
Andreu Blesa Pérez, María Ripollés Meliá.
EUROPEAN MANAGEMENT JOURNAL; Num. 2 Vol. 39 pp. 201-213. (2021). ISSN: 0263-2373
María Ripollés Meliá, Andreu Blesa Pérez.
SMALL BUSINESS ECONOMICS ; Num. 3 Vol. 55 pp. 761-776. (2020). ISSN: 0921-898X
Una propuesta didáctica para la creación de microempresas. La Escuela para Emprendedores Article
Laura Martínez Peris, María Ripollés Meliá, Andreu Blesa Pérez.
REVISTA INTERNACIONAL DE ORGANIZACIONES; Num. 24 pp. 273-297. (2020). ISSN: 2013-570X
María Ripollés Meliá, Andreu Blesa Pérez.
EMPRENDIMIENTO Y NEGOCIOS INTERNACIONALES; Num. 2 Vol. 5 pp. 7-17. (2020). ISSN: 2530-5603
Llibres
Más talento para la universidad española : retenerlo, atraerlo, recuperarlo
Eva Alcón Soler, Francesc Michavila Pitarch, María Ripollés Meliá. (Edició)
Editorial Tecnos, Madrid (España). (2020). ISBN: 9788430979219
Widening International Entrepreneuship Research
Andreu Blesa Pérez, María Ripollés Meliá. (Edició)
MDPI, Basilea (Suiza). (2020). ISBN: 9783039282807
Capítols de llibres
Andreu Blesa Pérez, Alex Rialp, Josep Rialp, María Ripollés Meliá.
Small and Medium Sized Enterprises and the COVID-19 Response: Global Perspectives on Entrepreneurial Crisis Management. Edward Elgar Publishing, (2022). ISBN: 9781802205770
5UCV-E2: fitting your business proposal in seven sessions
María Ripollés Meliá, Andreu Blesa Pérez, Laura Martínez Peris.
How to become an entrepreneur in a week. The Value of 7-Day entrepreneurship course. Edward Elgar Publishing, Cheltenham (Reino Unido). (2020). ISBN: 9781788979276
Global Board Games Project: a cross-border entrepreneurship experiential learning initiative
Nuno Arroteia, Ross Curran, Andreu Blesa Pérez, María Ripollés Meliá, Martina Musteen.
Enterprising education in UK higher education: Challenges for Theory and Practice. Routledge, New York (Estados Unidos de América). (2019). ISBN: 9781138698765
Serveis
Més informació
Paraules clau