La Càtedra de Mediació Policial «Ciutat de Vila-real» inicia la desena edició del curs de mediació policial Enguany la formació es realitzarà en format en línia a causa de la situació sanitària

08/09/2021 | Càtedra de Mediació Policial

La Càtedra de Mediació Policial «Ciutat de Vila-real» de la Universitat Jaume I ha iniciat la desena edició del Curs Intensiu en Mediació Policial que es realitzarà en format en línia a través de Google Meet fins el 18 de desembre.

El curs, que també compta en l'organització amb l'Institut Valencià de Seguretat Pública i Emergències (IVASPE) i l'Escola de Formació de la Policia Local de Vila-real (EFOPOL), té com a objectiu presentar una visió general sobre la mediación policial; iniciar i sensibilitzar els professionals de la policía; facilitar els coneixements i aplicació dels fonaments psicològics i jurídics del conflicte; afavorir en el participant una reflexió sobre l'impacte emocional en l'acte de mediar així com propiciar el coneixement i comprensió dels canvis de paradigma en la gestió de conflictes.

Per a això, en el programa del curs s'abordarà el marc jurídic de la mediació policial, els formularis i operativitat, la tipologia i la gestió del conflicte, tècniques de mediació, la implantació de la mediació en l'organització de la policia local, la comunicació per a la mediació, ètica i mediació policial, i motivació i resiliència per a policies.

Les nou edicions anteriors s'han celebrat de manera presencial però, a causa de la situació sanitària actual, aquesta edició serà totalment en línia i tindrà 20 hores de duració. A més, per a facilitar la interacció entre l'alumnat i els personal docent s'han limitat les places a 20 persones.

Més informació: www.catedramediacionpolicial.uji.es

Informació proporcionada per: Càtedra de Mediació Policial