SCP

Data: 9 de novembre
Acte: jornada de la Càtedra Arquitectura Circular
Títol: «El passaport electrònic de l'edifici»
Lloc: AVÍS CANVI UBICACIÓ. Saló de graus de la FCJE (JAA205CC) i en línia a través d'enllaç de zoom
Hora: 16 h
Entitat: Càtedra d'Arquitectura Circular

El pròxim 9 de novembre de 2022 tindrà lloc la jornada titulada “El passaport electrònic de l'edifici”, dins de les activitats organitzades per la Càtedra Arquitectura Circular, en la qual es parlarà de la nova figura del passaport electrònic com a ferramenta per al bon manteniment dels edificis. Es podrà acudir a la jornada de manera presencial en la Saló de Graus de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques (JAA205CC) o també pots connectar-te en línia a través de l'enllaç que s'enviarà per correu després de la inscripció.

Programa:

16.00 h. Benvinguda oficial. Presentació dels ponents convidats

16.10 h. El Llibre de l'Edifici Electrònic (LdE-e). Anotacions sobre la seva estructura, governança i gestió. Paul Espinoza (UPC _ Universitat Politècnica de Catalunya)

16.30 h. "El digital building logbook i la seua contribució a la descarbonització del parc edificat". Marta Gómez (UNIZAR _ Universitat de Saragossa)

16.50 h. "Banc de dades mediambientals IVE i el Llibre de l'edifici". Cecilia Lázaro (IVE _ Institut Valencià de l'Edificació).

17.10 h. Precs i preguntes.

17.30 h. Fi de la jornada.