SCP

Activitats de l'Aula Fundació Torrecid de Lideratge i Innovació

L'objectiu fonamental de l'Aula Fundació Torrecid és impulsar l'excel·lència acadèmica i el talent de l'estudiantat de la Universitat Jaume I. Per a això, l'Aula Fundació Torrecid posa a l'abast de l'estudiantat un conjunt de recursos econòmics i acadèmics dirigits a millorar la seua formació tècnica i el seu desenvolupament professional en el clúster ceràmic de Castelló

L'Aula Fundació Torrecid desenvolupa un programa d'activitats l'objectiu comú de les quals serà contribuir a promoure una indústria turística més sostenible i que consistirà en el següent:
• Premis TALENT Fundació Torrecid.
• Premis Fundació Torrecid al millor Treball fi de màster i millor Treball fi de grau.
• Cicles de conferències, seminaris i tallers sobre productes i serveis innovadors, lideratge internacional i desenvolupament professional.
• Visites d'estudiants de grau i máter a les instal·lacions del Grup Torrecid per a conèixer productes, serveis i procediments.
• Participació en les Olimpíades Acadèmiques de Química i en el Premi de l'enginyeria de la Branca Industrial, dirigits a estudiantat de batxillerat.
• Col·laboració amb l'associació d'estudiants UJI Motorsport per a la creació de la UFS Academy by Aula Torrecid.
• Organització de la Jornada TALENTCIDDAY.
• Participació en les Jornades d'Inserció Laboral de diferents titulacions.
• Patrocini de diferents congressos que es desenvolupen a la Universitat Jaume

Imatge 3 accio imatge3