28/05/2020 | SCP

Dr. Antoni Llueca Abella
Doctor en Medicina i Cirurgia per la Universitat Rovira i Virgili (Tarragona). Especialització en Obstetrícia i Ginecologia en l'Institut Universitari Dexeus (Barcelona). Acreditació europea d'Endoscopista Ginecològic Universitat de Clarmont I (France). Acreditació de l'American Council for Gynecologic Endoscopy (membre 234). American Association of Gynecologic Laparoscopist (A.A.G.L.). Actualment és Coordinador del Grup d'Investigació de la Unitat de Referència de Cirurgia Oncològica Abdomino-Pèlvica. (UR-COAP) de l'Hospital General Universitari de Castelló, i professor de la Unitat Predepartamental de Medicina de la Universitat Jaume I, on és el Coordinador del Grup d'Investigació en Cirurgia Oncològica (GICO). A més, és director de la Càtedra Medtronic de Formació i Investigació Quirúrgica de l'UJI i Director del Màster en Ginecologia Oncològica de la Universitat Jaume I.

Dra. Rosa de Plans Fruits
Llicenciada en Ciències Biològiques per la Universitat de València, amb especialització en Microbiologia. Va realitzar la seua tesi doctoral en l'Institut d'Agroquímica i Tecnologia dels Aliments (CSIC) i es va doctorar en 2007 per la Universitat de València. Ha realitzat diverses estades internacionals, primer a Vancouver (el Canadà) en l'Institut Michael Smith Laboratories, on va estudiar els canvis que pateix la microbiota intestinal després de la infecció de bacteris com a Escherichia coli o Salmonealla sp. En segon lloc, en l'Institute of Medical Science (UK), participant en un projecte multidisciplinari que permetia predir les respostes metabòliques del llevat patogen oportunista Candida albicans. En 2014, va treballar en la Edinburgh Napier University (UK), on va compaginar la docència en l'àrea de la microbiologia amb la seua investigació en la interacció hoste-patogen. Recentment s'ha incorporat a la Universitat Jaume I com a investigadora Beatriz Galindo (Ministeri d'Educació). La seua investigació se centra en l'estudi de la patogenicitat, diagnòstic i tractament de patògens oportunistes humans amb importància en l'àmbit clínic (grup Microbi).