I Col·loqui d'Investigació Històrica en Espais Hispànics

02/05/2023 | HIS

Data: Dimarts 2 de maig
Acte: Col·loqui
Títol: «I Col·loqui d'Investigació Històrica en Espais Hispànics. Canvis, continuïtats i noves/velles pràctiques polítiques, religioses i culturals, segles XVII-XIX»
Conferenciants: professorat especialitzat en el món hispànic dels segles XVII i XVIII.

Lloc: sala de graus Germà Colón de la FCHS HC0114FR  (presencial)
Horari:  Matí i vesprada
Dirigit a: personal investigador, estudiantat de grau, primer i segon cicle.
Organitza: Departament d'Història, Geografia i Art
Direcció: Manuel Chust Calero i Carmen María Fernández Nadal
Resum: Aquest I Col·loqui convoca al professorat especialitzats en el món hispànic entre els segles XVII i XVIII perquè exposen les seues últimes investigacions en l'àmbit de la política i de la cultura dels espais de la monarquia hispana, tant de l'àmbit del Mediterrani com del món ultramarí, especialment hispanoamericà. Així mateix, concita en aquesta sessió a l'estudiantat de màster i doctorat d'aquesta especialitat perquè exposen els seus avanços d'investigació.

Inscripcions

Informació proporcionada per: Departament d'Història, Geografia i Art