UJI

Informació personal

GARCIA MOLINA, IRENE
  • Professor/a Associat/da Laboral
  • Dep. de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia - Psicologia Evolutiva i de l'Educació
  • MD0324DD - (964 387734)
  • imolina@uji.es
  • Ressenya Personal

    Doctora Internacional en Psicologia - tesi sobre moralitat i autisme (2019), gràcies a l'ajuda VALi+D de la Generalitat Valenciana i diverses estades al Centre for Research in Autism and Education de la University College London de Londres; Màster de Secundària en Orientació (2019); Màster en Intervenció i Mediació Familiar (2013); Llicenciada en Psicopedagogia (2012); Diplomada en Magisteri Infantil (2010); Títol professional de música - especialitat piano (2008). Interessada en teoria de la ment, moralitat, autisme i l'art com a vehicle de recolzament i comprensió. Autora del llibre 'Intervención mediante historias complejas de teoría de la mente: meteduras de pata, juicios morales e ironías', i diferents apps per a nenes, nens i pre-adolescents.


    Horari Actual


    Horari de tutories de Irene Garcia Molina


    Primer semestre


    Dia Hora Inicial Hora Final Data Inicial Data Final
    Dilluns 17:00 18:30 09-09-2019 22-01-2020
    Dimarts 17:00 18:30 09-09-2019 22-01-2020

    El professor/a té tutories virtuals en el primer semestre


    Segon semestre


    Dia Hora Inicial Hora Final Data Inicial Data Final
    Dilluns 17:00 18:30 23-01-2020 31-07-2020
    Dimarts 17:00 18:30 23-01-2020 31-07-2020

    El professor/a té tutories virtuals en el segon semestre


    Horari de docència de Irene Garcia Molina


    Segon semestre


    Assignatura Dia Hora Inicial Hora Final Data Inicial Data Final
    MP1861 - SE5 Dilluns 18:30 20:00 27-01-2020 18-05-2020
    MP1861 - SE5 Dimarts 18:30 20:00 28-01-2020 19-05-2020
    MP1861 - SE6 Dijous 18:30 20:00 23-01-2020 21-05-2020
    MP1861 - SE6 Dilluns 20:00 21:30 27-01-2020 18-05-2020
    MP1861 - TE3 Dijous 16:30 18:00 23-01-2020 21-05-2020
    MP1861 - TE3 Dijous 15:00 16:30 23-01-2020 21-05-2020
    PS1027 - PR3 Dijous 11:00 14:00 13-02-2020 07-05-2020
    PS1027 - PR4 Dijous 11:00 14:00 06-02-2020 07-05-2020
    PS1027 - SE4 Divendres 20:00 21:00 27-03-2020 27-03-2020
    PS1027 - SE4 Divendres 18:00 19:00 08-05-2020 08-05-2020
    PS1027 - TE2 Dimarts 15:00 17:00 28-01-2020 12-05-2020
    PS1027 - TE2 Divendres 17:00 18:00 24-01-2020 15-05-2020

    Assignatures amb docència


    Assignatures Titulació
    MP1040 - Trabajo de Final de Grado Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria
    MP1861 - Trastorns del Desenvolupament (Psicologia) Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària (Pla de 2018)
    PS1027 - Intervenció Psicoeducativa Grau en Psicologia
    SBD016 - Treball de Final de Màster Màster Universitari en Intervenció i Mediació Familiar (Pla de 2014)

    Publicacions


    Publicacions periòdiques amb comitè de selecció


    Llibres


    Ponències a congressos


    • Estudio descriptivo sobre la percepción de los profesionales de la educación acerca de las altas capacidades intelectuales
    • Raquel Nieto Garoz, Jose Luis Villanova Landete, Alicia Benet Gil, Aida Sanahuja Ribés, Irene García Molina. III Jornades d'investigació per a l'Alumnat de la Facultat de Ciències de la Salut. Castelló de la Plana (Espanya). 05-04-2017. Científic. 2017.

    • Percepción sobre el transtorno del espectro autista. ¿Estamos preparados para la realidad de las aulas inclusivas?
    • Irene García Molina, Raquel Nieto Garoz, Aida Sanahuja Ribés, Alicia Benet Gil. III Jornades d'investigació per a l'Alumnat de la Facultat de Ciències de la Salut. Castelló de la Plana (Espanya). 05-04-2017. Científic. 2017.

    • Estudio de casos: alumnado de Altas Capacidades con y sin Trastorno del Espectro Autista. ¿Podemos hablar de inclusión en el aula?
    • R. Nieto Garoz, Irene García Molina, Aida Sanahuja Ribés. XX Jornades de Foment de la Investigació de la Facultat de Ciències Humanes i Socials. Universitat Jaume I (Espanya). 03-12-2015. Científic. 2015.

    • Estudio piloto sobre la inclusión de los estudiantes con diversidad funcional en la Universitat Jaume I. Percepción del alumnado con o sin diversidad funcional, del PDI y del PAS
    • Irene García Molina, Aida Sanahuja Ribés. Comunicaciones V Jornada Nacional sobre Estudios Universitarios y I Taller de Innovación Educativa. Univeristat Jaume I, Castellón (Espanya). 12-11-2015. Científic. 2015. Ed. Universitat Jaume I. ISBN 9788416356379.

    • Cuaderno y aplicación móvil. Demo para la intervención en Teoría de la Mente de Alto Nivel
    • Irene García Molina, Rosa Ana Clemente Estevan, Clara Andrés Roqueta. XVII Congreso nacional de AETAPI. Barcelona (Espanya). 13-11-2014. Científic. 2014.

    • La contribució de les valoracions paternes mitjançant el CCC-2 sobre aspectes estructurals del llenguatge en nens i nenes amb Trastorn Específic del Llenguatge (TEL)
    • Irene García Molina, Rosa Ana Clemente Estevan, Clara Andrés Roqueta, María Pilar Jara Jiménez. XVIII Jornades de Foment de la Investigació de la Facultat de Ciències Humanes i Socials. Universitat Jaume I (Espanya). 28-11-2013. Científic. 2013. ISSN 1139-5486.

    • L'orientació dels estudiants amb discapacitat de la Universitat Jaume I
    • Irene García Molina. XVII Jornades per al Foment de la investigació en Ciències Humanes i Socials. Campus Riu Sec Universitat Jaume I (Espanya). 30-11-2012. Científic. 2012. ISSN 1139-5486.