UJI
Última modificació: 25/03/2015 | Font: COM

Informació personal

RUBIO NAVALÓN, ALEJANDRO
  • Professor/a Associat/da Laboral
  • Membre del grup d'investigació ENCOM - Vinculació Emocional i Comunicació
  • HC1044DD - (964 729910)
  • arubio@uji.es
  • Ressenya Personal

    Professor associat en Publicitat i RRPP (Ciències de la Comunicació) a la Universitat Jaume I. Planificador Estratègic en publicitat i Director d'Estratègia en l'agència Twelfhundred, amb especial orientació cap al planning digital. Connector del canvi, alinea marques i empreses amb les seves audiències canviants. Conferenciant internacional i TEDx Speaker. També és cofundador i conferenciant de Adictos Social Media -un dels esdeveniments pioners en parla hispana sobre màrqueting digital-, Brand Associate a MapMakers, Ambassador a Hootsuite i Creative Ambassador de Clandestina HUB Creatiu Costa Rica. Reflexiona i investiga sobre l'impacte de la tecnologia en el consumidor i en l'estratègia publicitària per apropar-se als consumidors post-mil·lenni, matèria sobre la qual escriu en en diversos mitjans i investiga com a estudiant de doctorat.

    Links


    Assignatures amb docència


    Assignatures Titulació
    CA0922 - Estrategias de la Comunicación Grado en Comunicación Audiovisual
    PE0922 - Estratègies de la Comunicació Grau en Periodisme
    PU0922 - Estratègies de la Comunicació Grau en Publicitat i Relacions Públiques
    PU0931 - Estratègies de Publicitat i Relacions Públiques Grau en Publicitat i Relacions Públiques
    SBP054 - Comunicació Transmèdia en les Organitzacions Màster Universitari en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicació (Pla de 2016)



    Publicacions


    Capítols de llibre


    • El futuro de la Agencia de Publicidad
    • Carlos Fanjul Peyró, Alejandro Rubio Navalón, Andrea Vaquero Bachero. El negocio publicitario en la sociedad digital de la Comunidad Valenciana. Barcelona (Espanya). Ed. Universitat Oberta de Catalunya. 2019. ISBN 9788491804307. Científic.

    Ponències a congressos


    • La influencia del abandono de las redes sociales en la marca personal, estudio de caso: el Rubius en Youtube
    • Alejandro Rubio Navalón, Stanislava Mrkonjic Bozic. ComLoc 2018: El negocio publicitario en la sociedad digital. Castelló (Espanya). 15-11-2018. Científic. 2019. Ed. Universitat Jaume I. ISBN 9788417429775.

    • Tendencias de los formatos audiovisuales en el discurso comunicacional en redes sociales
    • Álex Rubio Navalón, Cristina González Oñate. I Congreso Internacional COMUNICACIÓN Y PENSAMIENTO. Comunicracia y Desarrollo Social. Sevilla (Espanya). 09-03-2016. Científic. 2016. Ed. Egregius. ISBN 9788494524332.

    Comités de congresos


    • Carlos Fanjul Peyró, Shaila García Catalán, Samuel Gil Soldevilla, Cristina González Oñate, Aaron Rodríguez Serrano, Teresa Sorolla Romero, Alejandro Rubio Navalón. XV Congreso de Comunicación Local: El negocio publicitario en la era digital (ComLoc 2018). Castelló (Espanya). 15-11-2018. Científic.