Alejandro Rubio Navalón
Perfil personal
Ressenya Personal
Professor associat en Publicitat i RRPP (Ciències de la Comunicació) a la Universitat Jaume I. Planificador Estratègic en publicitat i Director d'Estratègia en l'agència Twelfhundred, amb especial orientació cap al planning digital. Connector del canvi, alinea marques i empreses amb les seves audiències canviants. Conferenciant internacional i TEDx Speaker. També és cofundador i conferenciant de Adictos Social Media -un dels esdeveniments pioners en parla hispana sobre màrqueting digital-, Brand Associate a MapMakers, Ambassador a Hootsuite i Creative Ambassador de Clandestina HUB Creatiu Costa Rica. Reflexiona i investiga sobre l'impacte de la tecnologia en el consumidor i en l'estratègia publicitària per apropar-se als consumidors post-mil·lenni, matèria sobre la qual escriu en en diversos mitjans i investiga com a estudiant de doctorat.
Links
Grups d'investigació i Instituts
Grups d'innovació educativa
Docència
Assignatures amb docència
Assignatures | Titulació |
---|---|
CA0922 - Estratègies de la Comunicació | Grau en Comunicació Audiovisual |
CA0952 - Prácticas Externas | Grado en Comunicación Audiovisual |
PU0931 - Estratègies de Publicitat i Relacions Públiques | Grau en Publicitat i Relacions Públiques |
PU0932 - Trabajo de Final de Grado | Grado en Publicidad y Relaciones Públicas |
PU0952 - Prácticas Externas | Grado en Publicidad y Relaciones Públicas |
SBP054 - Comunicació Transmèdia en les Organitzacions | Màster Universitari en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicació (Pla de 2016) |
Publicacions
Capítols de llibre
Carlos Fanjul Peyró, Alejandro Rubio Navalón, Andrea Vaquero Bachero. El negocio publicitario en la sociedad digital de la Comunidad Valenciana. Barcelona (Espanya). Ed. Universitat Oberta de Catalunya. 2019. Col·lecció Comunicación. ISBN 9788491804307. Científic.
Aportacions a congressos
Alejandro Rubio Navalón, Stanislava Mrkonjic Bozic. ComLoc 2018: El negocio publicitario en la sociedad digital. Castelló (Espanya). 15-11-2018. Científic. 2019. Ed. Universitat Jaume I. ComLoc 2018: El negocio publicitario en la sociedad digital. Col·lecció Humanitats, 59. ISBN 9788417429775.
Álex Rubio Navalón, Cristina González Oñate. I Congreso Internacional COMUNICACIÓN Y PENSAMIENTO. Comunicracia y Desarrollo Social. Sevilla (Espanya). 09-03-2016. Científic. 2016. Ed. Egregius. ¿Nuevas alternativas de la comunicación? soportes, contenidos y audiencias. ISBN 9788494524332.
Altres activitats
Comités de congresos
XV Congreso de Comunicación Local: El negocio publicitario en la era digital (ComLoc 2018). Castelló (Espanya). 15-11-2018. Comité organitzador. Científic.