Álex Rubio Navalón
Perfil personal
Ressenya Personal
Álex Rubio és Planificador Estratègic de publicitat i innovació tecnològica, emprenedor i fundador de diverses empreses i esdeveniments, conferenciant, professor universitari i escriptor. És CEO de l'agència de màrqueting i comunicació digital Twelfhundred. Autor de ‘Marketing digital para dummies’ i 'ChatGPT para planners'. Alinea a marques, empreses i professionals amb les seues audiències canviantes. Professor associat a la Universitat Jaume I en l'Àrea de Comunicació. Conferenciant internacional i TEDx Speaker, des de 2005 ha impartit docència en més de 600 esdeveniments en universitats, escoles de negocis, empreses i en nombroses conferències internacionals a Espanya, Regne Unit, Costa Rica, Veneçuela o Colòmbia, dins del camp del màrqueting digital i estratègia publicitària. Reflexiona i investiga sobre l'impacte de la tecnologia en el consumidor i en l'estratègia de màrqueting, matèria sobre la qual escriu en diversos mitjans de comunicació.
Links
Grups d'investigació i Instituts
Grups d'innovació educativa
Docència
Assignatures amb docència
Assignatures | Titulació |
---|---|
CA0952 - Prácticas Externas | Grado en Comunicación Audiovisual |
PU0931 - Estratègies de Publicitat i Relacions Públiques | Grau en Publicitat i Relacions Públiques |
PU0932 - Trabajo de Final de Grado | Grado en Publicidad y Relaciones Públicas |
PU0952 - Prácticas Externas | Grado en Publicidad y Relaciones Públicas |
SBP011 - Emprenedoria i Models de Negoci en Comunicació | Màster Universitari en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicació (Pla de 2016) |
SBP054 - Comunicació Transmèdia en les Organitzacions | Màster Universitari en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicació (Pla de 2016) |
Publicacions
Capítols de llibre
Carlos Fanjul Peyró, Alejandro Rubio Navalón, Andrea Vaquero Bachero. El negocio publicitario en la sociedad digital de la Comunidad Valenciana. Barcelona (Espanya). Ed. Universitat Oberta de Catalunya. 2019. Col·lecció Comunicación. ISBN 9788491804307. Científic.
Aportacions a congressos
Álex Rubio Navalón, Cristina González Oñate. I Congreso Internacional COMUNICACIÓN Y PENSAMIENTO. Comunicracia y Desarrollo Social. Sevilla (Espanya). 09-03-2016. Científic. 2016. Ed. Egregius. ¿Nuevas alternativas de la comunicación? soportes, contenidos y audiencias. ISBN 9788494524332.
Alejandro Rubio Navalón, Stanislava Mrkonjic Bozic. ComLoc 2018: El negocio publicitario en la sociedad digital. Castelló (Espanya). 15-11-2018. Científic. 2019. Ed. Universitat Jaume I. ComLoc 2018: El negocio publicitario en la sociedad digital. Col·lecció Humanitats, 59. ISBN 9788417429775.
Altres activitats
Comités de congresos
XV Congreso de Comunicación Local: El negocio publicitario en la era digital (ComLoc 2018). Castelló (Espanya). 15-11-2018. Comité organitzador. Científic.